facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

dodawanie mocy wiercac dziure

mieszko12k Kymco Agility 50

Czy to prawda ze w 4sówie skuterku zacytuje kolege"to , jak chcesz żeby miał więcej mocy w 4-sówie , to jak masz kolanko od tłumnika to przy kolanku musiałbyś zrobić malutką dziurkę najlepiej wiertełkiem 6 " ????


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (11)

  • 2009-09-03 18:25:47

    stożek waha sie w granicach 25-45 zł w zależności jaką ma średnicę w gaźniku

  • 2009-09-02 20:04:02

    dobra za ile można kupić stożek wie ktoś?

  • 2009-09-02 20:01:56

    jak wywierci na kolanku dziurkę fi 6 to nic nie będzie mocniejszy,zresztą w Kymko jest taka śrubka na kolanku,można ją odkręcić i sprawdzić,poza pierdziawkowatym odgłosem nic...

  • 2009-09-02 19:36:11

    Nic sie nie stanie nawet jak całkiem wydechy odkręcisz..... Ale jak dziurki wywiercisz bedzie miał bardzo ''pierdziawkowaty'' i głośny dźwięk.. no i mocniejszy może troszke bedzie... U mnie przy wsk z tłumikiem a bez to jest dość spora różnica....

  • 2009-09-02 15:33:47

    sorry Adasiek185,moja riposta miała być do damdo91 ;)

  • 2009-09-02 15:30:59

    Adasiek185 przez brak oporu w wydechu 4T nie pójdą pierścienie,tylko że tłumik trzeba umiejętnie odblokować a nie wiercąc dziurkę na kolanku,Kymco i tak ma taką dziurkę fabryczną w którą wkręcona jest śrubka ale wykręcenie jej nic nie daje,tłumik trzeba umiejętnie wybebeszyć i to naprawdę zwiększa moc,a przy zmianie cyla na 80ccm jest to wręcz konieczne żeby spaliny miały odpływ i nie dusił je zdławiony tłumik

  • 2009-09-01 22:28:40

    W 4t pójdą pierścienie przez brak oporu w wydechu? Pierwsze słyszę

  • 2009-09-01 22:20:38

    Żal....:D w konia cie ładuje

  • 2009-09-01 20:23:38

    haha On sobie jaja z Ciebie zrobił raczej, nie wierć żadnych dziur przy kolanku bo pierścienie zaraz szlak trafi.

  • 2009-09-01 20:05:14

    Też mam Agility 50 i przerobołem tłumik w ten sposób: odciąłem dekiel końcowy tłumika na spawie,po wyjęciu w przegrodzie tłumiącej dookoła wierciłem małe otworki żeby przeciąć i wyjąć przegrodę,potem odciąłem z końcówki cienką zagiętą rureczkę zastępując ją podobną rurką dociętą z kierownicy roweru,całosć pospawałem i skuter śmiga 10km/h szybciej,oraz ma większą moc,głośność wydechu pozostała na takim samym poziomie tylko podczas jazdy więcej basu wydaje :)

  • 2009-09-01 19:51:53

    bzdura!nie rób żadnych dziurek!!!

Losowe pojazdy

  • Ford Puma
  • FSO Polonez ATU
  • Zipp Neken
  • Honda NSR 125
  • Fiat Cinquecento
  • Opel Vectra

Co robią kierowcy na PJ