Warsztat Motocyklowy
|
Cylinder 80cm3
|
Witam chciałem się poradzić gdyż mam pewien dylemat. Spada mi kompresja, silnik staje się coraz słabszy.To jest cylinder pokryty NISCALEM i ma już rysy. Czy opłaca się wymianić tłok i pierścienie czy musze kupić nowy cylinder???
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Ja w swojej Apce mam gaźnik Dellorto 21GS więc jest odpowiedni, cylek to racing. Chyba wymienie sam tłok i pierścienie zawsze poprawi to kompresje i nie będzie to bardzo kosztowne zwłaszcza że gdybym miał kupować cylinder to najlepiej 70 lub 80 a cena takiego zestawu to zaczyna się od 600zł( dobrego zestawu). Zamierzam i tak ją sprzedać więc wymiana tłoka i pierścieni to chyba dobry wybór:)
Jesli rysy nie sa znaczne to spokojnie mozesz zapakowac nowy tlok bo na nikasylu wymiana pierscienia nie za wiele daje a jesli te rysy sa znaczne to znaczy ze skazany jestes na wymine ale zastanow sie co jest pwowdne czy masz wiekszy gaznik czy 16,5 czy 17,5 jesli tak to za malay i jaka masz dysze bo na oko powem tobie za na 80 nikasyl i to pewnie jest jeszcze racing jakis to juz wogle dysza min od 105 do 115 mm pozdrawiam :-)
Jezeli masz rysy to wymiana byla by calkiem wskazana no chyba ze na sprzedaz to tloka wymien i sprzedaj jak najszybciej
Zgadzam sie z danielR tego nie da sie szlifować trzeba nowy kupić.Chyba że jakoś nowe pierścienie by to wypolerowały ale wątpie.Może po prostu uszczelka pod cylindrem lub głowicą jak jest ci poszła i wywiewa ciśnienie.Ale jak masz porysowany cylinder trzeba go wymienić
ale cylindrów pokrytych nikasilem nieda sie szlifowac musisz nowy kupic
+ luz montazowy trzeba uwzględnić no ale to jak tylko będziesz miał tłok to ten co robi szlif powinien o tym wiedzieć.
szlif z tego co wiem zawsze zabiera 0,25.
jak masz duże rysy to trzeba zrobić szlif i dobrać tłok na rozmiar na kolejny rozmiar naprawczy