Warsztat Motocyklowy
|
kompresja,ogar 200
|
witam wszystkich!miałbym takie pytanie:
miałem krzywe szpile od trzymania cylindra i glowicy i tracił kompresje.
teraz szpilki są nowe i nadal jest przerwa pomiędzy cylindrem a głowicą.
Dodam jeszcze że uszczelka pod głowicą też jest nowa.
proszę o porady,ale rozsąnde od osób które się znają.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
dzięki wszystkim.ale niewiedzialem ze zamocno moglo byc.
musze kupic glowice bo planowanie glowicy podobno skraca zywotnosc walu.
Tylko nie planuj z przesada bo tłok w głowice będzie bić. Najlepiej wymień by zachować oryginalne wymiary
Tak jak napisał Piotr1967 :) Na pewno!! Ja miałem to samo w Simsonie
zbyt mocno skręcałeś głowicę i się wykrzywiła,musisz teraz zlecić tokarzowi planowanie głowicy,będzie mocniejszy bo zwiększy się stopień sprężania ;)
no wlasnie jest zakrecona na krzyz i tak mocno ze zlamalem juz pare.
Głowica może być krzywa albo nie jest dokręcona na krzyż