po co robić 60ccm ? bo simson troszkę mocniejszy i v-max o 5km/h lub troszkę większy od seryjnej 50ccm pfff ja mam 50ccm oryginalną przednią zębatkę o ząb mniejszą i mi leci 80km/h już lepiej zrobić jakąś 70ccm 4 kanałową to będzie różnica i pod to spawany wydech stożkowy filtr kosz sprzęgłowy 70ccm i będzie Ci leciał ponad stówkę
Mój brat miał taki cycek w simku i nic mu to w v- maxie nie dało może troche mociniejszy jest jak na 50cm ale nie polecam takich przeróbek poniewarz po 2 miesiącach mu się rozleciał i musiał robić kapitalny remont.Jak byś sobie załozył ten cylinder to zeby ci coś dało na v-maxie to musiał byś jeszcze do tego kupić jakis dobry gaznik sportowy z większym przelontem paliwa. I tak jak mówi kuba1993 załozyc do teko odpowiednie zębadki.
dzięki wam chyba zrobię tak jak Artur239 pisze
takie szlify skracają żywotność wału... Lepiej pokombinować z zębatatkami
po co robić 60ccm ? bo simson troszkę mocniejszy i v-max o 5km/h lub troszkę większy od seryjnej 50ccm pfff ja mam 50ccm oryginalną przednią zębatkę o ząb mniejszą i mi leci 80km/h już lepiej zrobić jakąś 70ccm 4 kanałową to będzie różnica i pod to spawany wydech stożkowy filtr kosz sprzęgłowy 70ccm i będzie Ci leciał ponad stówkę
Mój brat miał taki cycek w simku i nic mu to w v- maxie nie dało może troche mociniejszy jest jak na 50cm ale nie polecam takich przeróbek poniewarz po 2 miesiącach mu się rozleciał i musiał robić kapitalny remont.Jak byś sobie załozył ten cylinder to zeby ci coś dało na v-maxie to musiał byś jeszcze do tego kupić jakis dobry gaznik sportowy z większym przelontem paliwa. I tak jak mówi kuba1993 załozyc do teko odpowiednie zębadki.
wszystko zależy jakie masz zębadki ale doda mu parę skrzydeł xD
Kolega ma i 88 KM/h
poleci nad przestworza""
jakiś 85 jak zadbany
tak jakies 89km/h