Warsztat Motocyklowy
|
Cylinder 65 ccm - kłopoty
|
Witam ! Po zmianie cylindra na 65ccm skuter jeździł po prostu bajecznie ;) Mechanik poweidizął mi że pirescienie dobrze lezą na tłoku i nie sa zbyt cisno spasowane z cylindrem wiec moge juz jezdzic sobie na pełen gaz tylko zebym nie ruszał za ostro i nie jezdził we 2 . Stosowałem sie do polecen . Raz tylko zorbiłem zrywa i przez 2 dni skuter chodził świetnie a teraz jest słabszy osiągi takjie same ale bardzo osłabł . Mechanik powiedział tez ze pasek jest do wymiany . Nie wiem za bardzo co sie stało al czy to moze byc wina paska napedowego ? Prosze oszybka odpoweidz ;) Z gory dzieki :)
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Wpadnij do mnie :D Pozdrawiam !
Zawsze po takim remoncie gdy po przejechaniu iluś kilometrów trzeba od nowa ustawić zawory i to jest główna przyczyna osłabnięcia silnika !
Problem chyba rozwiązany a z tym cylindrem ze niby pierscionki w dupe dostały to jest nie możliwe ponieważ silnik cały czas miał super kompresje ;)
Tym tekstem poza maxi94 kazdy z was wykazał sie głupotą i niewiedzą ludzie kurwa z czym wy tu wychodzicie znacie się jak wilki na gwiazdach i kuźwa kup cos auto czy motor od takiego tłuka który pojecia nie ma co pisze daliscie dupy panowie z tymi poradami i tekstami ze mechanik jest do bani naprawde DUPY DALISCIE AZ WSTYD MODERATOR POWINIEN CZYTAC TAKIE POSTY I BLOKOWAĆ CEPÓW BO TYLKO CZŁOWIEKA POTRAFICIE W BŁĄD WPROWADZIĆ JA JESZCZE POGADAM Z MODERATOREM I ADMINEM ZEBY Z TAKIMI LOLKAMI BEZ WIEDZY ZABRONIŁ DAWAĆ PORAD I RAD BO TO JEST CHORE.
Kup wzmocniony pasek POLINI powinno to cos dać a wkręca się na obroty ??
Dobrze mu powiedział mechanik człowieku nie jesteśmy w PRL-U ze tłoki z cylindrami były tak spasowane ze przy dwóch kilometrach jazdy tłoki puchły i motor stawał . Też jesteś dobry ja widze dzisiaj się wszystko tak pasuje ze ma odpowiednie luzy i jedynie przez 100 kilometrów mozna delikatniej jechać ale nie znowu zeby przez 500 kilometrów kuźwa motor docierał i ten mechanik dobrze mu powiedział Hipolfs widać naczytasz się cos na forum i myślisz ze cholernie duzo wiesz gówno wiesz można tak stwierdzic czytając to co piszesz i co do warstwy na cylindrze tez nie masz zielonego pojecia zapytałeś chociaż jaki ma cylinder ?? nie nie zapytałeś jak ma zwykły aluminiowy ze stalową tuleja to gówno a nie warstwa ochronna mu zejdzie i po pierwsze nie zejdzie bo na sto procent ma zwykły cylinder ze stalową tuleją.
Jak ten upośledzony mechanik powiedział że można jeźdźić na full piźdźie od razu to go wcale nie docierałeś (hahaha)to jeźxi sie małym gazem max 45km\h i nie przegrzewać cylindra czyli zrobić np 50km i zostawić motor na chwile.i podczas docierania twojego na pełnej piźdxie doprowadziłeś do tego że zdarłeś taką ochronną warste cylindra i teraz pierścionki będziesz zmieniał co krok jednym słowem cylinder do wyrzucenia. Gratuluje mechanika pewnie w swoim życiu potrafił tylko rower zrobić a za motory sie bierze
H*j nie mechanik! Po założeniu nowego kompletu TRZEBA dotrzeć tłok z cylindrem. Nawet po wymianie samego tłoka. Podejrzewam że następstwem takiej jazdy będzie i jest wymiana pierścieni na pewno. I możliwe że tłoka jak dostał rys. Powodzenia z takim znawcą
Jeżeli odrazu jeździłeś na całym gazie czyli go w ogóle nie dotarłeś .. wieć moze to być wina pierscieni ...
Zobacz w jakim stanie jest pasek