facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Cylinder 65 ccm - kłopoty

Romet 777

Witam ! Po zmianie cylindra na 65ccm skuter jeździł po prostu bajecznie ;) Mechanik poweidizął mi że pirescienie dobrze lezą na tłoku i nie sa zbyt cisno spasowane z cylindrem wiec moge juz jezdzic sobie na pełen gaz tylko zebym nie ruszał za ostro i nie jezdził we 2 . Stosowałem sie do polecen . Raz tylko zorbiłem zrywa i przez 2 dni skuter chodził świetnie a teraz jest słabszy osiągi takjie same ale bardzo osłabł . Mechanik powiedział tez ze pasek jest do wymiany . Nie wiem za bardzo co sie stało al czy to moze byc wina paska napedowego ? Prosze oszybka odpoweidz ;) Z gory dzieki :)


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (10)

  • 2010-03-08 21:38:31

    Wpadnij do mnie :D Pozdrawiam !

  • 2010-03-08 21:37:44

    Zawsze po takim remoncie gdy po przejechaniu iluś kilometrów trzeba od nowa ustawić zawory i to jest główna przyczyna osłabnięcia silnika !

  • 2009-08-02 23:07:46

    Problem chyba rozwiązany a z tym cylindrem ze niby pierscionki w dupe dostały to jest nie możliwe ponieważ silnik cały czas miał super kompresje ;)

  • 2009-08-01 22:52:11

    Tym tekstem poza maxi94 kazdy z was wykazał sie głupotą i niewiedzą ludzie kurwa z czym wy tu wychodzicie znacie się jak wilki na gwiazdach i kuźwa kup cos auto czy motor od takiego tłuka który pojecia nie ma co pisze daliscie dupy panowie z tymi poradami i tekstami ze mechanik jest do bani naprawde DUPY DALISCIE AZ WSTYD MODERATOR POWINIEN CZYTAC TAKIE POSTY I BLOKOWAĆ CEPÓW BO TYLKO CZŁOWIEKA POTRAFICIE W BŁĄD WPROWADZIĆ JA JESZCZE POGADAM Z MODERATOREM I ADMINEM ZEBY Z TAKIMI LOLKAMI BEZ WIEDZY ZABRONIŁ DAWAĆ PORAD I RAD BO TO JEST CHORE.

  • 2009-08-01 21:41:31

    Kup wzmocniony pasek POLINI powinno to cos dać a wkręca się na obroty ??

  • 2009-08-01 21:40:17

    Dobrze mu powiedział mechanik człowieku nie jesteśmy w PRL-U ze tłoki z cylindrami były tak spasowane ze przy dwóch kilometrach jazdy tłoki puchły i motor stawał . Też jesteś dobry ja widze dzisiaj się wszystko tak pasuje ze ma odpowiednie luzy i jedynie przez 100 kilometrów mozna delikatniej jechać ale nie znowu zeby przez 500 kilometrów kuźwa motor docierał i ten mechanik dobrze mu powiedział Hipolfs widać naczytasz się cos na forum i myślisz ze cholernie duzo wiesz gówno wiesz można tak stwierdzic czytając to co piszesz i co do warstwy na cylindrze tez nie masz zielonego pojecia zapytałeś chociaż jaki ma cylinder ?? nie nie zapytałeś jak ma zwykły aluminiowy ze stalową tuleja to gówno a nie warstwa ochronna mu zejdzie i po pierwsze nie zejdzie bo na sto procent ma zwykły cylinder ze stalową tuleją.

  • 2009-08-01 15:46:43

    Jak ten upośledzony mechanik powiedział że można jeźdźić na full piźdźie od razu to go wcale nie docierałeś (hahaha)to jeźxi sie małym gazem max 45km\h i nie przegrzewać cylindra czyli zrobić np 50km i zostawić motor na chwile.i podczas docierania twojego na pełnej piźdxie doprowadziłeś do tego że zdarłeś taką ochronną warste cylindra i teraz pierścionki będziesz zmieniał co krok jednym słowem cylinder do wyrzucenia. Gratuluje mechanika pewnie w swoim życiu potrafił tylko rower zrobić a za motory sie bierze

  • 2009-08-01 09:32:44

    H*j nie mechanik! Po założeniu nowego kompletu TRZEBA dotrzeć tłok z cylindrem. Nawet po wymianie samego tłoka. Podejrzewam że następstwem takiej jazdy będzie i jest wymiana pierścieni na pewno. I możliwe że tłoka jak dostał rys. Powodzenia z takim znawcą

  • 2009-08-01 09:11:34

    Jeżeli odrazu jeździłeś na całym gazie czyli go w ogóle nie dotarłeś .. wieć moze to być wina pierscieni ...

  • 2009-07-31 23:45:28

    Zobacz w jakim stanie jest pasek

Losowe pojazdy

  • Honda VT 500
  • Volvo S80
  • Honda CBR 600
  • Romet Ogar 200
  • Mitsubishi Colt
  • Honda CRX

Co robią kierowcy na PJ