jak masz zimne powietrze to masz lepszą kompresje :PP, czyli i większą moc a jak sie nagrzewa to nic dziwnego że słabnie :PP weź strzykawkę i wciągnij powietrze z dworu podczas zimy zatkaj dziurkę i spróbuj ścisnąc ;D a potem z gorącym powietrzem spod pieca, albo z domu gdzie jest wieksza temp niz na dworze :PP na ciepłym temo bardziej ściśniesz niż na zimnym :PP więc moc masz większą jak jest zimny, dlatego zakłada się stożek ;D który daje więcej powietrza ; ]w tym zimnego. a od spręzynek tez troche zalezy kolego, jak sa nagrzane to traca swoja wartosc Kolego :PP i szybciej się rozciągną. więc i słabszy będzie, a gaźnik tez może byc przy pchany ;]
Damian raciu co ty pierdolisz? Ze niby od sprezyn, gaznika itp. slabnie? 2T tak maja jak sa przegrzane albo blisko przegrzaniu...Lub jak sa w cholere cieple...Jezelei jezdzisz okolo 10 min i ci sie tak dzieje to musiales wczesniej go przegrzac i teraz cyl jest wrazliwy na wyzsza temp. i sie rozszerza i traci kompresje i moc...a jak jest zimny to wszystko jest ok cylinder ma swoja forme i tlok w nim normalnie siedzi...ludzie czytajcie wiecej for a dowiedziecie sie duzo wiecej...
jest kilka możliwośći. :
- zbyt cięzkie rolki albo za mieka sprężyna
- żle wyregulowany lub zapchany gaznik.
albo jak kolega niżej napisał coś z cylkiem.
jednak nie do wymieny tylko robisz szlif i zakładasz nowy tłok.
jak masz zimne powietrze to masz lepszą kompresje :PP, czyli i większą moc a jak sie nagrzewa to nic dziwnego że słabnie :PP weź strzykawkę i wciągnij powietrze z dworu podczas zimy zatkaj dziurkę i spróbuj ścisnąc ;D a potem z gorącym powietrzem spod pieca, albo z domu gdzie jest wieksza temp niz na dworze :PP na ciepłym temo bardziej ściśniesz niż na zimnym :PP więc moc masz większą jak jest zimny, dlatego zakłada się stożek ;D który daje więcej powietrza ; ]w tym zimnego. a od spręzynek tez troche zalezy kolego, jak sa nagrzane to traca swoja wartosc Kolego :PP i szybciej się rozciągną. więc i słabszy będzie, a gaźnik tez może byc przy pchany ;]
djdenniol dobrze prawi ;)
Damian raciu co ty pierdolisz? Ze niby od sprezyn, gaznika itp. slabnie? 2T tak maja jak sa przegrzane albo blisko przegrzaniu...Lub jak sa w cholere cieple...Jezelei jezdzisz okolo 10 min i ci sie tak dzieje to musiales wczesniej go przegrzac i teraz cyl jest wrazliwy na wyzsza temp. i sie rozszerza i traci kompresje i moc...a jak jest zimny to wszystko jest ok cylinder ma swoja forme i tlok w nim normalnie siedzi...ludzie czytajcie wiecej for a dowiedziecie sie duzo wiecej...
sory pomyliłem się nie w tym napisałem co potrzeba .SORRY
przemekzientara jak jawka jest przegrzana to wtedy ma kopa jak bys chciał więdzięc jawka na zimnym silniku jest słapsza moim zdaniem
przegrzany
lub pierścienie do wymiany
jest kilka możliwośći. :
- zbyt cięzkie rolki albo za mieka sprężyna
- żle wyregulowany lub zapchany gaznik.
albo jak kolega niżej napisał coś z cylkiem.
jednak nie do wymieny tylko robisz szlif i zakładasz nowy tłok.
Pierscienie wytarte i cylinder do wymiany jezeli to 2 suw ae 4suwa ez się to tyczy miałem to samo w 2t więc wiem co mówie