Warsztat Motocyklowy
|
luzy zaworów w chinolu 4T
|
Wie ktoś jakie mają być luzy zaworów w skuterze 4T 50ccm?,w instrukcji nic nie ma na ten temat poza wzmianką że trzeba je regulować co 3tyśkm.Drugie pytanko czy jeździ ktoś skuterem 4T na samochodowym oleju?bo samochodowe mają lepsze klasy jakości SL, a najlepsze motocyklowe syntetyki tylko są w klasie SJ,czyli o 2 klasy jakościowe gorsze
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Pyton1992 ja zawsze sam serwisuje sobie motory i trzymam się zaleceń producenta,bo jakbym myślał w ten sposób że jak jest wszystko OK i nie trzeba nic robić,to oleju w silniku też nie zmieniałbym puki silnik chodzi,dopiero jakby się zatarł..zawory też trzeba okresowo sprawdzić i podregulować,tylko skąd wziąć wiarygodne dane? :(
Piotr1967 Ja wiem tylko że w moim na takich ustawieniach zaworów dobrze mi skut działa ;) A jak ci dobrze śmiga to wydaje mi się, że regulacja zaworów nie jest potrzebna.
mój też śmiga,ale dochodzi już 3 tysiaki i pasowałoby przeprowadzić regulację zaworów tak jak pisze w instrukcji,tylko że nie podają jakie mają być te luzy i nie chciałbym pogorszyć bo śmiga super i mało pali
ja mam na 0,05 i smiga jak chuj
Pyton1992 skąd wiesz że akurat takie mają być luzy zaworów?każdy podaje inaczej a w instrukcji nic o tym nie piszą
ssący 0,05 a wydechowy tak samo lub o,o6. Ja mam tak w swoim ustawione i jest gitarka ;)
tak polecam przedmówcę ale ja bym spróbował o 0,05 więcej tu i tu
wydechowy 0.15 ssący 0.10