kolega dami14dc ma 100% racje. u mnie bylo tak ze kabel byl dosztukowany w jednym miejscu i ten cylinder nie chodzl rowno, raz palil raz nie wiec na to tez uwazajcie...
i jak macie klopoty z iskra to radze wymienic przerywacze i kondysatory, to groszowa sprawa a duzo daje...
Możliwości może być dużo.. spalone cewki, platynki mogą się nie otwierać lub być "zaśniedziałe", przewody od cewek mogą być przerwane fajki mogą być zepsute itp. ale proponował bym najprościej włączyć zapłon i włożyć śróbokręt czy coś tam metalowego do rozwartej platynki jak zaiskrzy to szukaj awarii w cewkach przewodach fajkach itd. jeśli nie zaiskrzy to gdzieś wcześniej coś jest nie podłączone...
kolega dami14dc ma 100% racje. u mnie bylo tak ze kabel byl dosztukowany w jednym miejscu i ten cylinder nie chodzl rowno, raz palil raz nie wiec na to tez uwazajcie...
i jak macie klopoty z iskra to radze wymienic przerywacze i kondysatory, to groszowa sprawa a duzo daje...
morze masz przepalone cewki albo kondesatory albo odwrotnie kable podłączone
ja myślę że cewki to najczęstrza wada w jawach ale sprawdz kądensatory pozdrawiam
dzieki
Jest jeszcze włącznik zapłonu na kierownicy
Możliwości może być dużo.. spalone cewki, platynki mogą się nie otwierać lub być "zaśniedziałe", przewody od cewek mogą być przerwane fajki mogą być zepsute itp. ale proponował bym najprościej włączyć zapłon i włożyć śróbokręt czy coś tam metalowego do rozwartej platynki jak zaiskrzy to szukaj awarii w cewkach przewodach fajkach itd. jeśli nie zaiskrzy to gdzieś wcześniej coś jest nie podłączone...