Ten rozaj skuterów tworzy własną rodzinę zwaną Runner. Głównym elementem, który wyróżnia je od innych skuterów jest wysoko uniesiony tunel środkowy. Dzięki temu nie da się pomylić Runnera z żadnym innym skuterem.
Między innymi to właśnie ten długi tunel sprawia, że Runner wygląda jak sportowa maszyna. Jest bardzo masywny a zarazem niezmiernie poręczny i stabilny. Można go przyrównać do rakiety dzięki stylistyce i mocy jaką posiada. Inżynierowie Gilery wypuścili na ulice usprawniony model Runnera, który posiada 13-calowe koło tylne, a w wersji DD zaopatrzony jest w hamulec tarczowy.
Jest to doskonały skuter zarówno do jazdy po mieście jak i na dłuższe trasy, posiada bardzo wygodne siedzenie, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Jedzie się nim niesamowicie dynamicznie i bezpiecznie. Prędkość przed odblokowaniem wynosi 60 km/h, co jest niezłym wynikiem, zaś po odblokowaniu można przeżyć szok .. prędkość maksymalna dochodzi nawet do 90 km/h [jest to sprawdzone, ale jeszcze nie wiem dokładnie czy był usprawniany czy tylko odblokowany].
DANE TECHNICZNE:
Silnik chłodzony powietrzem Silnik chłodzony cieczą
typ nie dotyczy jednocylindrowy, dwusuwowy
pojemność nie dotyczy 49 ccm
moc nie dotyczy 3,1 kW / 4,2 KM
masa nie dotyczy 100 kg
wysokość siedzenia nie dotyczy 81 cm
prędkość max. [zablokowany] nie dotyczy 60 km/h
cena nie dotyczy ok. 8.5 tys. zł
Pozostałe dane :
1. Liczba osi : 2
2. Osie napędzane : napędzane koło tylne
3. Rozstaw osi : 1280
4. Długość : 1780 mm
5. Szerokość : 720 mm
6. Wysokość : 1120 mm
7. Masa własna pojazdu : 100 kg
8. Dopuszczalna masa całkowita : 290 kg
9. Rozdział tej masy na poszczególne osie :
- 85 kg - przód
- 205 kg - tył
10. Producent silnika : PIAGGIO & C. S.p.A
11. Zasada działania silnika : dwusuwowy z zapłonem iskrowym
12. Liczba i układ cylindrów : 1 - wzdłuż osi pojazdu
20. Układ kierowniczy, sposób wspomagania : przekładnia kierownicza nie występuje, układ działa na przednie koło
21. Zwięzły opis układu hamulcowego : hamulec tarczowy hydrauliczny z przodu i tyłu (wersja DD), sterowanie ręczne za pomocą dźwigni prawej - hamulec przedni, lewej - hamulec tylny
www.google.pl
Gilera Runner 50
Ten rozaj skuterów tworzy własną rodzinę zwaną Runner. Głównym elementem, który wyróżnia je od innych skuterów jest wysoko uniesiony tunel środkowy. Dzięki temu nie da się pomylić Runnera z żadnym innym skuterem.
Między innymi to właśnie ten długi tunel sprawia, że Runner wygląda jak sportowa maszyna. Jest bardzo masywny a zarazem niezmiernie poręczny i stabilny. Można go przyrównać do rakiety dzięki stylistyce i mocy jaką posiada. Inżynierowie Gilery wypuścili na ulice usprawniony model Runnera, który posiada 13-calowe koło tylne, a w wersji DD zaopatrzony jest w hamulec tarczowy.
Jest to doskonały skuter zarówno do jazdy po mieście jak i na dłuższe trasy, posiada bardzo wygodne siedzenie, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Jedzie się nim niesamowicie dynamicznie i bezpiecznie. Prędkość przed odblokowaniem wynosi 60 km/h, co jest niezłym wynikiem, zaś po odblokowaniu można przeżyć szok .. prędkość maksymalna dochodzi nawet do 90 km/h [jest to sprawdzone, ale jeszcze nie wiem dokładnie czy był usprawniany czy tylko odblokowany].
DANE TECHNICZNE:
Silnik chłodzony powietrzem Silnik chłodzony cieczą
typ nie dotyczy jednocylindrowy, dwusuwowy
pojemność nie dotyczy 49 ccm
moc nie dotyczy 3,1 kW / 4,2 KM
masa nie dotyczy 100 kg
wysokość siedzenia nie dotyczy 81 cm
prędkość max. [zablokowany] nie dotyczy 60 km/h
cena nie dotyczy ok. 8.5 tys. zł
Pozostałe dane :
1. Liczba osi : 2
2. Osie napędzane : napędzane koło tylne
3. Rozstaw osi : 1280
4. Długość : 1780 mm
5. Szerokość : 720 mm
6. Wysokość : 1120 mm
7. Masa własna pojazdu : 100 kg
8. Dopuszczalna masa całkowita : 290 kg
9. Rozdział tej masy na poszczególne osie :
- 85 kg - przód
- 205 kg - tył
10. Producent silnika : PIAGGIO & C. S.p.A
11. Zasada działania silnika : dwusuwowy z zapłonem iskrowym
12. Liczba i układ cylindrów : 1 - wzdłuż osi pojazdu
13. Paliwo : benzyna bezołowiowa LO95 ( ewentualnie LO98) + olej dozowany automatycznie
14. Maksymalna moc silnika : 2,3 kW przy prędkości obrotowej 6 550 min -1
15. Sprzęgło : odśrodkowe, bezwładnościowe
16. Skrzynia biegów : automatyczna przekładnia pasowa
17. Przełożenia na biegach : -1/1,20 - 1/3,07
18. Przełożenie przekładni głównej : 1/13,07
19. Opony i koła :
- Oś 1 : 120/70 - 12 51L ; 3,5x12
- Oś 2 : 130/70 - 12 56L ; 3,5x12
20. Układ kierowniczy, sposób wspomagania : przekładnia kierownicza nie występuje, układ działa na przednie koło
21. Zwięzły opis układu hamulcowego : hamulec tarczowy hydrauliczny z przodu i tyłu (wersja DD), sterowanie ręczne za pomocą dźwigni prawej - hamulec przedni, lewej - hamulec tylny
22. Liczba siedzeń : 2
23. Hałas na postoju : 81 dB (A)
24. Hałas podczas jazdy : 71,0 dB (A)
25. Toksyczność spalin : wg regulaminu 47 EKG ONZ : CO 4,963 g/km, CH 3,48 g/km, NOx 0,067 g/km CH+NOx : - g/km
26 . Kontrolne zużycie paliwa : 2,3 dm3/100 km przy prędkości 40 km/h ( w rzeczywistości pali około 4l/100 km ... może więcej )
zrodlo scigacz.pl, post usera spoyler92
google.pl
hem, a nie mozesz poprostu napisac ?
człowieku jedz do dealera i weź se jakies zdjęcia i broszury a niedawaj takich beznadziejnych tematów do warsztatu jak już chcesz to wal na forum.....