Jak masz Simsona w oryginale(nie po tuningu) to ja założyłbym taką jak była oryginalna. Im większa zębatka tym szybciej jedziesz, ale Simek nie ma wtedy takiego kopa-słaby. Ja w Simka mam przerobic na S70 i miałem zamiar założyc 18z, jednak każdy mi odradza więc założę wtedy 16z. A narazie mam 50ccm więc taka jak oryginał i kopa ma i prędkośc dobra!!! Pozdro!!!
piniek a jak masz w rowerze? jak ma z przodu te 3 zebatki to na ktorej jedziesz pod gorke na 1 normalnie 2 a szybko na 3 :P i trojka jest najwieksza, a jedynka najmniejsza
Nie zgadzam się z kolegą niżej. Większa zębatka da to że bedzie silniejszy, a wolniej bedzie jechał. Za to na mniejszej zębatce bedzie szybszy, ale słabszy.
Jak masz Simsona w oryginale(nie po tuningu) to ja założyłbym taką jak była oryginalna. Im większa zębatka tym szybciej jedziesz, ale Simek nie ma wtedy takiego kopa-słaby. Ja w Simka mam przerobic na S70 i miałem zamiar założyc 18z, jednak każdy mi odradza więc założę wtedy 16z. A narazie mam 50ccm więc taka jak oryginał i kopa ma i prędkośc dobra!!! Pozdro!!!
piniek a jak masz w rowerze? jak ma z przodu te 3 zebatki to na ktorej jedziesz pod gorke na 1 normalnie 2 a szybko na 3 :P i trojka jest najwieksza, a jedynka najmniejsza
Nie zgadzam się z kolegą niżej. Większa zębatka da to że bedzie silniejszy, a wolniej bedzie jechał. Za to na mniejszej zębatce bedzie szybszy, ale słabszy.
mniejsza zebatka przyspieszenie, wieksza szybkosc
w simsonie zebatki sa dobrze dobrane i ja bym ich nie zmienial
W silniku nigdy nie było grzebane, więc zębatka jest taka jak w oryginale, łańcuch jest oryginalny, więc na pewno stary
jaką masz teraz zębatke jaki masz łańcuch stary czy nowy??