W Ns1 jest inny: zapłon wał korbowód tłok cylinder(zmniejszona tuleja większe kanały co podniosło moc silnika)gaźnik oraz membrany 21mm,deklem lewym,czujnikiem biegu jałowego,uszczelniaczem silnikowym wału prawa strona.Niczym więcej nie różnią się te silniki!!I to wiem na 1000%procent.Jeśli chcesz wiedzieć więcej coś o tych motorkach to pisz do mnie znam je na pamięć!!
BombaRS ns1 jest tylko lc ma tylko 6 biegow i tylko palona na kopke tak jak mbx
A różnią się zapłonem modułem cylem gaźnikiem walem łożyskami na wale inny korbowód nominalnie tlok mniejszy od tego z mbxa i wiekszy sworzeń o 1mm jest inny automat w skrzyni ( ta beczka ) i chyba tez skrzynia ale nie jestem pewien to są różnice które zauważyłem
W Ns1 jest inny: zapłon wał korbowód tłok cylinder(zmniejszona tuleja większe kanały co podniosło moc silnika)gaźnik oraz membrany 21mm,deklem lewym,czujnikiem biegu jałowego,uszczelniaczem silnikowym wału prawa strona.Niczym więcej nie różnią się te silniki!!I to wiem na 1000%procent.Jeśli chcesz wiedzieć więcej coś o tych motorkach to pisz do mnie znam je na pamięć!!
BombaRS ns1 jest tylko lc ma tylko 6 biegow i tylko palona na kopke tak jak mbx
A różnią się zapłonem modułem cylem gaźnikiem walem łożyskami na wale inny korbowód nominalnie tlok mniejszy od tego z mbxa i wiekszy sworzeń o 1mm jest inny automat w skrzyni ( ta beczka ) i chyba tez skrzynia ale nie jestem pewien to są różnice które zauważyłem
chodzi mi czy różnią się tylko cylindrami i gaźnikami czy czymś jeszcze?
ja mówię o lc a i silnik ns1 też jest palony na kopkę
Że nie jest chłodzony cieczą,że palony jest z kopa i że ma 5 biegów