Warsztat Motocyklowy
|
Simson problem
|
Mam problem z moim simsonkiem. Mam cylek 60cm almot, po 2 szlifie oraz gaznik 16n1- raczej nie oryginał i zębatke zdawcza 14z. Simson po remoncie zrobił 2890km. Od ok 250 km zaczął siee pewien problem. Motorek stracił obroty, nie da się ich ustawić oraz jego V max z 75 spadła do 60km/h. Moto pali za 1 kopem ładnie sie zbiera ma duzą kompresję, zapłon jest ok. Sam już nie wiem w czym moze być problem. Zastanawiam sie nad kupnem nowego oryginalnego gaźnika 16n3-4. Moje kolejne pytanie to czy zmiana pierścieni by coś zmieniał oraz jaką dysze powinien mieć simson o pojemnosci 60cm. Dzięi za każdą pomoc!
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Powiem ci tak polskie cylindry sypko się zużywają i musisz cylinder wymienić na nowy bo nic ci nieda zmiana pierścieni a gaźnik niema nic wspólnego .Zmień cylinder na 50 i poleci ci 70km/h tak jak Simsony oryginalne ciągną.A jak dla ciebie to mała prędkość to przesiać się na 125 i ciesz się jazdą
Juz są obroty winna była przepustnica... V max jeszcze nie patrzyłem jednka musze jeszcze ustawic przerywacz;/
a prubowałes swiece wymienic, może jest olbrzymi nagar kturego już tak łatwo niewyczyścicz i już niema takiej dużej iskry, sprawdć czy fałszywego powietrza nie lapie a może masz zapchany gaznik
sprawdź może lewe powietrze zaciąga z pod gaźnika albo z zimeringów, wszystko możliwe... pozdrawiam!!!
pierścienie właśnie nie dzwonią;/
do 60ccm daje sie dysze 0,70 lub 0.72 a to duzo da jesli chodzi o obroty bo mieszanka paliwowopowietrzna jest bogadsza . pierscienie jak dzwonia to wymien to pare zlotych....
Oczywiście wiem ze to polski cylek , nie to co ddr jednak prosze o rady co zrobić z tym polskim zestawem