są dwa rodzaje prostowników tak zmana ELBA ktura ma w sobie zamontowany przerywacz kierunków lub mały taki kwadratowy z czterema wejsciami czyli masa dwa z cewki ładowania i plusowy takie sa w instalaci 12v a w 6v jest taki prostokatny znajduje sie pod lewym deklem za stacyjka.
tak, jak sie nie laduje to nie masz najprawdopodobniej prostownika http://www.agmot.pl/sklep.php?s=prostownik+&kod=0&k=36
http://allegro.pl/search.php?string=prostownik+simson&change_view=1&order=pd&change_view=1
mogles tez kupic zly akumulator jak ostatnio wymieniales 12V jak masz instalke 6V badz 6V jak masz 12V
dobry orginalny niemiecki prostownik kosztuje ok. 100zl, sa to sztuki z 90 lat XX wieku
Jak kolega niżej chociaż może to być cewka ładowania przy magneto ...
są dwa rodzaje prostowników tak zmana ELBA ktura ma w sobie zamontowany przerywacz kierunków lub mały taki kwadratowy z czterema wejsciami czyli masa dwa z cewki ładowania i plusowy takie sa w instalaci 12v a w 6v jest taki prostokatny znajduje sie pod lewym deklem za stacyjka.
A w którym miejscu on się znajduje?? bo do tej pory nie napotkałem nic podobnego w instalacji
Ja mam ten sam problem,,:( musze co chwile go wyjmować i ładować prostownikiem
tak, jak sie nie laduje to nie masz najprawdopodobniej prostownika http://www.agmot.pl/sklep.php?s=prostownik+&kod=0&k=36
http://allegro.pl/search.php?string=prostownik+simson&change_view=1&order=pd&change_view=1
mogles tez kupic zly akumulator jak ostatnio wymieniales 12V jak masz instalke 6V badz 6V jak masz 12V
dobry orginalny niemiecki prostownik kosztuje ok. 100zl, sa to sztuki z 90 lat XX wieku