arti-z zwykłej polskiej 70 lepiej nie szlifować na 45,50 bo każdy wie czym to sie kończy pęka tuleja przy zakłądaniu lub silnik sie gotuje normalnie hehe
50ccm - 37.97, 38.22, 38.47 (nominał, pierwszy szlif, drugi szlif)
60ccm - 40.97, 41.22, 41.47 (nominał, pierwszy szlif, drugi szlif)
70ccm - 44.97, 45.22, 45.47 (nominał, pierwszy szlif, drugi szlif)
polskich cylindrow nie warto kupowac
polskich cylindrów w ogóle nie warto szlifować ;]
arti-z zwykłej polskiej 70 lepiej nie szlifować na 45,50 bo każdy wie czym to sie kończy pęka tuleja przy zakłądaniu lub silnik sie gotuje normalnie hehe
50ccm - 37.97, 38.22, 38.47 (nominał, pierwszy szlif, drugi szlif)
60ccm - 40.97, 41.22, 41.47 (nominał, pierwszy szlif, drugi szlif)
70ccm - 44.97, 45.22, 45.47 (nominał, pierwszy szlif, drugi szlif)
lepiej zeszliwować na 60c lub kupić gotowy