wez sie nie wysilaj, wkrec zwykla iskre, popros pana zeby ci dal taka zeby pasowala, oni tam maja swoje katalogi, moim zdaniem nie warto przeplacac. Najlepiej daj panu na wzór swoja stara swiece. Pozdrawiam
Na stronie NGK nie znalazłem tej świecy rekomendowanej do twojego moto. Z tymi świecami to zależy jak trafisz. Niektóre będą ok a niektóre to porażka. Np. w Oplu Astrze 1 widziałem zamontowane świece NGK i właściciel narzekał na prace silnika a po wymianie na oryginalne silnik zaczął dobrze pracować.
Zależy jak są rozłożone. jeśli np 4 (dajmy na to tak jak w kole samochodowym) to się leci po przekątnej.
0"1"...."4"0
............
0"3"...."2"0
O - śruby, a cyfry to kolejność dokręcania
jeśli jest np 6 to wtedy tak by musiało być:
0"1"....0"5"...."4"0
....................
0"3"....0"6"...."2"0
Ogólnie mówiąc dokręca się po przekątnej. Ale nie od razu dopieprzyć śrubę na maxa tylko delikatnie chwycić i tak je po kolei podkręcać aż się osiągnie konkretny moment.
Pękają bo może jest źle dokręcona głowica. Np. nie te momenty albo zła kolejność dokręcania śrub. A z tym gaźnikiem to trzeba go będzie raczej wyregulować.
gaznik nie moze byc za maly, jesli moto zachowuje sie tak jak koeldzy pisza to znaczy ze jest zapchany i nalezy go wyczyscic albo wyregulowac. Jesli zalozysz wiekszy cylinder-wtedy moze byc potrzebna wieksza dysza, ale przy seryjnym silniku nie moze byc "zamalego gaznika". kubackiii wyczysc i wyreguluj gaznik. Podrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.
mój moto ma tak jak mam 3/4 gazu to jedzie ładnie a jak mu dam gazu do pełna to się dławi i niechce wejść na te największe obroty..a jak mi się uda go wkręcić na wysokie obroty to się dławi i dusi..ogólnie jest słab niewiem czemu..i niehcce odpalać a jak odpali to się dławi..to te zmoże być wina gaźnika za małego ?
wez sie nie wysilaj, wkrec zwykla iskre, popros pana zeby ci dal taka zeby pasowala, oni tam maja swoje katalogi, moim zdaniem nie warto przeplacac. Najlepiej daj panu na wzór swoja stara swiece. Pozdrawiam
no to jaka świeca jest odpowiednia do 2T pojemność 50 , minarelli am ?
Na stronie NGK nie znalazłem tej świecy rekomendowanej do twojego moto. Z tymi świecami to zależy jak trafisz. Niektóre będą ok a niektóre to porażka. Np. w Oplu Astrze 1 widziałem zamontowane świece NGK i właściciel narzekał na prace silnika a po wymianie na oryginalne silnik zaczął dobrze pracować.
to chyba źle dokręcałem te śruby.. :)
a świeca BR8ES NGK jest odpowiednia do mojego moto ?
Zależy jak są rozłożone. jeśli np 4 (dajmy na to tak jak w kole samochodowym) to się leci po przekątnej.
0"1"...."4"0
............
0"3"...."2"0
O - śruby, a cyfry to kolejność dokręcania
jeśli jest np 6 to wtedy tak by musiało być:
0"1"....0"5"...."4"0
....................
0"3"....0"6"...."2"0
Ogólnie mówiąc dokręca się po przekątnej. Ale nie od razu dopieprzyć śrubę na maxa tylko delikatnie chwycić i tak je po kolei podkręcać aż się osiągnie konkretny moment.
no to w jakiej kolejności trzeba dokręcać sruby >?
Pękają bo może jest źle dokręcona głowica. Np. nie te momenty albo zła kolejność dokręcania śrub. A z tym gaźnikiem to trzeba go będzie raczej wyregulować.
wyczyścić i wyregulować i będzie dobrze ? a jakie sa objawy krzywej głowicy ? albo dlaczego pękają uszczelki mi pod głowicą. /
Ja myslalem ze zmieniales cylinder jak masz seryjny to wyreguluj gaznik.
szerszen co ty pieprzysz jaki cylek?Ja nic nie pisałem ze sie czysci cylek i tez pierwszys raz o tym slysze:)
osiagi leca na leb na szyje i klopoty z obrotami
marcin9449 jak sie czysci cylek i po co pierwszy raz o tym slysze powiedz cos wiecej
gaznik nie moze byc za maly, jesli moto zachowuje sie tak jak koeldzy pisza to znaczy ze jest zapchany i nalezy go wyczyscic albo wyregulowac. Jesli zalozysz wiekszy cylinder-wtedy moze byc potrzebna wieksza dysza, ale przy seryjnym silniku nie moze byc "zamalego gaznika". kubackiii wyczysc i wyreguluj gaznik. Podrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.
mój moto ma tak jak mam 3/4 gazu to jedzie ładnie a jak mu dam gazu do pełna to się dławi i niechce wejść na te największe obroty..a jak mi się uda go wkręcić na wysokie obroty to się dławi i dusi..ogólnie jest słab niewiem czemu..i niehcce odpalać a jak odpali to się dławi..to te zmoże być wina gaźnika za małego ?
Poprostu zaczyna brakowac mu paliwa i gasnie przy wiekszych obrotach.