jak cylek 60 to walu wzmocnionego nie kupuj bo to bez sens lepiej daj do regeneracji orginalny bo nie jeden orginalny dluzej wytrzymal niz te tuningowe
kup wieksza dysze, przerob tlumik,kosz sprzeglowy s70 i jak chcesz to cylek 60, moze jakis filtr powietrza ale jakas gabke
gdyby ktoś nie wiedział po co mniejszy odstęp między połówkami tuningowanego wału,to tłumaczę;mniejszy odstęp zastępuje tzw.podkowę którą montuje się aby wymusić szybsze i pełniejsze płukanie cylindra 2suwa.natomiast wał tuningowy z cieńszym korbowodem na pewno nie jest wzmocniony,a wręcz przeciwnie osłabiony bo ma cieńszy korbowód i w ekstremalnych warunkach może jebnąć
ignol44 nie ma żadnych wzmacnianych wałów!!wszystkie są wykonane z odpowiedniej stali,natomiast są tuningowe ale to nie ma nic wspólnego z wytrzymałością wału tylko mają wypełnione otwory i korbowód jest cieńszy żeby mógł być mniejszy odstęp między kołami zamachowymi wału
talta nie potrzeba dyszy do 60tki.
jeśli chodzi o tuning wizualny to załóż owiewkę tiger i niebieskie neony
ignol44 ty może wiesz o co chodzi,ale wszyscy co tak mówią niekoniecznie..
jak cylek 60 to walu wzmocnionego nie kupuj bo to bez sens lepiej daj do regeneracji orginalny bo nie jeden orginalny dluzej wytrzymal niz te tuningowe
kup wieksza dysze, przerob tlumik,kosz sprzeglowy s70 i jak chcesz to cylek 60, moze jakis filtr powietrza ale jakas gabke
Piotr1967 nie bądź taki modry bo ja wiem o co chodzi tylko tak wszyscy na to muwią
nie baw sie w nowe cylindry
szlifuj DDR 50 na 60 + dorób kanaly
potem jakis wal wzmacniacy, tlok MZA, i spawak, no ale to nie jest tanio a simson zapierdala wtedy :)
Ja polecam ci cylek 60 ,wał i zębatke 17 na tył ,ja tak mam ;p
maniek1133 filtr stożkowy wsadź sobie wiesz gdzie,a nie doradzaj innym chujostwa!
gdyby ktoś nie wiedział po co mniejszy odstęp między połówkami tuningowanego wału,to tłumaczę;mniejszy odstęp zastępuje tzw.podkowę którą montuje się aby wymusić szybsze i pełniejsze płukanie cylindra 2suwa.natomiast wał tuningowy z cieńszym korbowodem na pewno nie jest wzmocniony,a wręcz przeciwnie osłabiony bo ma cieńszy korbowód i w ekstremalnych warunkach może jebnąć
Cylinder s60, filtr stozkowy i większa zębatka zdawcza skrzyni
ignol44 nie ma żadnych wzmacnianych wałów!!wszystkie są wykonane z odpowiedniej stali,natomiast są tuningowe ale to nie ma nic wspólnego z wytrzymałością wału tylko mają wypełnione otwory i korbowód jest cieńszy żeby mógł być mniejszy odstęp między kołami zamachowymi wału
Jak chcesz tanio to sobie załóż owiewke Tiger i świecącą fajke.DAJE KOPA :)
ignol44 ma racje
Kpin13 co ty chrzanisz co z tego że mu pochodzi a za dwa lata wał odmawia posłuszeństwa a chce ci się rozbierać silnik i od nowa go docierać
do 60 nawet walu nie potrzeba bo kumpel ma i loto jak porabany a z obrotow go nie spuszcza
jeżeli chodzi o tuning mechaniczny to polecam cylinder S60 i wał jakiś wzmocniony powino wystarczyć jak chcesz tanio.