Warsztat Motocyklowy
|
pytanie??
|
witam serdecznie poraz kolejny
posiadam skuter marki romet 777(4t).
mam dylemat czy oplacasie robic tuning w servisie tZ:
Posiadamy gotowe zastawy tuningowe, w którego skład wchodzi:
1. Odblokowana cewka zapłonowa
2. Odblokowany moduł
3. Sportowy wałek rozrządu
4. Kompletny cylinder z tłokiem, uszczelkami pierścieniami o pojemnośći 80 ccm
5. Głowica kompletna z zaworami itp.
6. Rolki wariatora, różne rodzaje
7. Sportowy, kompletny wariator
8. Dysze gaźnika, różne rodzaje
itp.
Koszt takiego zestawu wynosi 429 zł.
Wiec czy opłaca się wywalic taki fundusz w servisie czy lepiej samemu zrobićto?
jeżeli ktosbendzie pisać ze chiniol to ******** .....lepiej nie pisz!!!
piszcię konkretne odp
pzDR
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
do 80ccm trzeba wymienić wał bo w 1p139qmb przy takiej i wyższej pojemności upierdal się korbowód
aha dzieki wielkie !
pozdrawiam**
w 4T nie potrzeba zmieniać wału,zrób to sam będziesz miał satysfakcję i zaoszczędzisz na robociźnie serwisu ;)
Ale cena adekwatna do produktu 400zł sząłu nie zrobi na allegro piszą że 100km\h może i obleci skuter ale licznikowe ale lepiej kupic taki kit ijechać licznikowe 100km\h nic nie mieć nic i robić zabójcze pościgi za simsonem.
To jest twój wybór a zapomniałem dodać że wał by też by sie przydał albo chociaż same łożyska bo mogą sie rozlecieć.Ale podobno w 4t nie potrzeba zmieniać wąłu
A ja bym musiał wydać ładne kasy skoro dobry wydech kosztuje z 500zł cylek z 500 i tak dalej to z 2tyś
a ty 700zł
Przecież ten kit kosztuje 400zł na allegro a pożądny cylinder do minareli kosztuje 500zł to sobie pomysł kupujesz jeszcze wydech i sprzegło i dzwon i masz full tuning za ok 700zł