Warsztat Motocyklowy
|
SIMSON PROBLEM
|
Mam problem z moim simsonkiem. Mam cylek 60cm i zębatkę zdawczą 14 zębów. Problem polega na tym, że w simku nie da sie ustawić wolnych obrotów(gaźnik 16n1), śrubka od obrotów zakręcona na maksa przycina przepustnicę a obrotów brak...
Ostatnio czuć w nim spadek mocy.. No i na tej zębatce jego V max wynosi 60km/h (z tego co wiem ta zębatka powinna jeszcze zawyżać prędkość) - trochę mało w porównaniu do simków kolegów.
W czym może być problem???
Dodam że moto pali zawsze z pierwszego kopa
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
koło śrubki od przepustnicy masz jeszcze jedna to wkrec ja do końca i potem wykrec na 2 obroty ajezeli to nie pomoze to rozwierc kanały w gazniku przepukaj zmywaczem w sprayu ale tak rozwierc tylko zaslepki od kanałów jak przeczyscisz to je potem zaślep ołowiem w kulkach ołuw na ryby młotkiem wbij oczywiscie jeszcze wymien przystki dysze na allegro mozesz kpic zestaw naprawczy do gaznika to kosztuje grosze i gaznik bedziejak nowy
ja mam 60 ccm i jak mialem podobny problem to jeszcze raz ustawilem zaplon
i jest ok
Dajcie porady co można ewentualnie wyczyścić, a co ustawić. Z góry dzięki PZDR
tylko DDR ma swoją cene;/.. Wcześniej obroty sie dało ustawić... A możliwe że zapłon tak może że obrotów nie ustawi???..
wyjebać i kupić DDR :)
ja jak mialem no name w swoim tez nie moglem wyregulowac obrotów ..
60 cm almot. To co proponujecie z nim zrobić bez dużych kosztów??
jaki masz cylinder?
14 zębatka w zyciu Ci nie zawyzy! Generalnie im większa tym szybciej, tak jak w rowerze
Cylinder to polski almot no i srednica tłoka to podobno juz 41,75mmm także nie wiem który to jest szlif i czy da się jeszcze więcej zrobić?
wiadomo oryginal to oryginal, ale pói co nie zamierzam w niego inwestować. Co można by zrobić, żeby to troche się ruszyło??:P A i czy wymiana tłoka i pierścieni by coś pomogła???
moim zdaniem lepiej by chodził na oryginalnej 50 niz na chińskiej 60
Zapłon dobrze. Remont po 1000km??????????????????
Cylinder no name ...
moze czas na remąt?? zapłon masz dobrze ustawiony??,świeca dobra??,