facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

SIMSON PROBLEM


Mam problem z moim simsonkiem. Mam cylek 60cm i zębatkę zdawczą 14 zębów. Problem polega na tym, że w simku nie da sie ustawić wolnych obrotów(gaźnik 16n1), śrubka od obrotów zakręcona na maksa przycina przepustnicę a obrotów brak... Ostatnio czuć w nim spadek mocy.. No i na tej zębatce jego V max wynosi 60km/h (z tego co wiem ta zębatka powinna jeszcze zawyżać prędkość) - trochę mało w porównaniu do simków kolegów. W czym może być problem??? Dodam że moto pali zawsze z pierwszego kopa


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (14)

  • 2009-06-01 23:42:20

    koło śrubki od przepustnicy masz jeszcze jedna to wkrec ja do końca i potem wykrec na 2 obroty ajezeli to nie pomoze to rozwierc kanały w gazniku przepukaj zmywaczem w sprayu ale tak rozwierc tylko zaslepki od kanałów jak przeczyscisz to je potem zaślep ołowiem w kulkach ołuw na ryby młotkiem wbij oczywiscie jeszcze wymien przystki dysze na allegro mozesz kpic zestaw naprawczy do gaznika to kosztuje grosze i gaznik bedziejak nowy

  • 2009-06-01 21:58:59

    ja mam 60 ccm i jak mialem podobny problem to jeszcze raz ustawilem zaplon
    i jest ok

  • 2009-06-01 21:52:32

    Dajcie porady co można ewentualnie wyczyścić, a co ustawić. Z góry dzięki PZDR

  • 2009-06-01 21:48:28

    tylko DDR ma swoją cene;/.. Wcześniej obroty sie dało ustawić... A możliwe że zapłon tak może że obrotów nie ustawi???..

  • 2009-06-01 21:46:14

    wyjebać i kupić DDR :)

    ja jak mialem no name w swoim tez nie moglem wyregulowac obrotów ..

  • 2009-06-01 21:34:26

    60 cm almot. To co proponujecie z nim zrobić bez dużych kosztów??

  • 2009-06-01 21:30:14

    jaki masz cylinder?

  • 2009-06-01 21:29:51

    14 zębatka w zyciu Ci nie zawyzy! Generalnie im większa tym szybciej, tak jak w rowerze

  • 2009-06-01 21:29:11

    Cylinder to polski almot no i srednica tłoka to podobno juz 41,75mmm także nie wiem który to jest szlif i czy da się jeszcze więcej zrobić?

  • 2009-06-01 21:24:15

    wiadomo oryginal to oryginal, ale pói co nie zamierzam w niego inwestować. Co można by zrobić, żeby to troche się ruszyło??:P A i czy wymiana tłoka i pierścieni by coś pomogła???

  • 2009-06-01 21:22:23

    moim zdaniem lepiej by chodził na oryginalnej 50 niz na chińskiej 60

  • 2009-06-01 21:18:05

    Zapłon dobrze. Remont po 1000km??????????????????

  • 2009-06-01 21:16:37

    Cylinder no name ...

  • 2009-06-01 21:14:28

    moze czas na remąt?? zapłon masz dobrze ustawiony??,świeca dobra??,

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Vento
  • Beta RR 50
  • ZMZ
  • Rover 200
  • Suzuki GS 500
  • BMW 5

Co robią kierowcy na PJ