facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Kilka Pytań

Sekrates Romet 777

Siema mam kilka pytań do was pj ;d 1. jeśli załoze do rometa 777 sportowy wariator to co on mi da? 2.jutro (24.05.09) robię remont silnika czyli : (zmieniam cylinder na 70cmm/80cmm | ściągam blokady, zmieniam tłok, pierścienie i wogóle cały zestaw do cylka ) - jaką predkość osiągnie jeśli dobrze go dotre ? 3. chciałbym żeby skuterek tak bardziej agresywniej i sportowo chodził. Co musze zrobić i ile by to kosztowało ?? 4. jaki cylek wybrać 70cmm/80cmm i jaka będzie różnica cen (duża/mała) pozdro ;) czekam na odp ;*


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (6)

  • 2009-08-05 11:55:58

    spidi masz gówno racje bo po 500 km się upierdoli wał

  • 2009-05-25 20:00:25

    maxx 80 bez wariatora ale z cylkiem 80c

  • 2009-05-25 19:12:32

    sprzedaj chinola bo to sakbonka bez dna i efektu wiem bo sam się przekonałem ;(

  • 2009-05-25 18:27:55

    w 4t wału nie musisz wymieniać do 80cc;] powinien wytrzymać;] powiem Ci tak 80cc dysza 90 do gaźnika, czerwone sprężynki sprzęgła pasek sportowy kewlarowy, lżejsze rolki,wariator sportowy, moduł sportowy(nie z allegro za 30zł) ale i tak z niego mało wyciągniesz bo to 4t lepiej spróbuj to sprzedać i kup sobie yamahe aerox((kumpel ma dosyć sporty tuning i cyka 70cc to Ci powiem że to jest rakieta)

  • 2009-05-25 18:10:37

    Jest to 4T

  • 2009-05-25 17:44:07

    jesli to 2T to zmien napierw tlumik potem warior ale wczesniej zdejmij blokady
    jak chcesz cylek 80/70 to musisz zmienic wal na wzmocniony (niektorym wytrzymuja), wieksza dysz do gaznika i lepszy filtr powietrza (chyba ze to LC ?? w co watpie)

Losowe pojazdy

  • Trabant 601S
  • ZMZ
  • Peugeot Speedfight
  • Honda Varadero
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • KTM 125 EXC

Co robią kierowcy na PJ