Warsztat Motocyklowy
|
Kilka Pytań
|
Siema mam kilka pytań do was pj ;d
1. jeśli załoze do rometa 777 sportowy wariator to co on mi da?
2.jutro (24.05.09) robię remont silnika czyli : (zmieniam cylinder na 70cmm/80cmm | ściągam blokady, zmieniam tłok, pierścienie i wogóle cały zestaw do cylka ) - jaką predkość osiągnie jeśli dobrze go dotre ?
3. chciałbym żeby skuterek tak bardziej agresywniej i sportowo chodził. Co musze zrobić i ile by to kosztowało ??
4. jaki cylek wybrać 70cmm/80cmm i jaka będzie różnica cen (duża/mała)
pozdro ;)
czekam na odp ;*
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
spidi masz gówno racje bo po 500 km się upierdoli wał
maxx 80 bez wariatora ale z cylkiem 80c
sprzedaj chinola bo to sakbonka bez dna i efektu wiem bo sam się przekonałem ;(
w 4t wału nie musisz wymieniać do 80cc;] powinien wytrzymać;] powiem Ci tak 80cc dysza 90 do gaźnika, czerwone sprężynki sprzęgła pasek sportowy kewlarowy, lżejsze rolki,wariator sportowy, moduł sportowy(nie z allegro za 30zł) ale i tak z niego mało wyciągniesz bo to 4t lepiej spróbuj to sprzedać i kup sobie yamahe aerox((kumpel ma dosyć sporty tuning i cyka 70cc to Ci powiem że to jest rakieta)
Jest to 4T
jesli to 2T to zmien napierw tlumik potem warior ale wczesniej zdejmij blokady
jak chcesz cylek 80/70 to musisz zmienic wal na wzmocniony (niektorym wytrzymuja), wieksza dysz do gaznika i lepszy filtr powietrza (chyba ze to LC ?? w co watpie)