facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 388 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Wał padł mi w chinczyku???

chinczykk Baotian BT50 QT9

Problem jest taki cos mi strasznie klekocze w skuterze myślałem ze to zawory ale dwa razy regulowałem i efekt taki sam luz na zaworach to 0,05 niepopełniłem żadnego błędu w regulacji już raz to robiłem i wszystko było git.Klekotanie jest dość głośne mam przejechane 2900 km ale jeździłem dość ostro skuterem (z pełnej garści,jazda na gumie no i zadko zwalniam na zakrętahc) czy moze to być wina wału że tak klekocze(mogło paść łożysko igiełkowe) czy raczej gniazda zaworowe??? plx o porade bo wszystko stało się z dnia na dzień,najpierw jeżdził i wszystko było cacy potem niechciał palić (zawór ssący był podparty) zawory regulowałem dwa razy dla pewności niema mowy o jakiejs głupiej pomyłce (zamiast 0,05 to 0,5 cz złe położenie tłoka)jeszce zobacze czy niema luzów na wale jesli tak to czy oprócz samego wału tzreba wymieniać łożyska na wale cylinder,tłok lub inne części???? przydała by sie porada fachowego mechanika !!!


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (8)

  • 2009-05-12 22:20:02

    ja u siebie wymienialem cały wał korbowy bo łożysko z prawej strony padło... a na warsztacie nie mieli sprzetu zeby zdjąć łożysko (bo trzeba najpierw zębatke)... u mnie w przeciagu 1000km z dnia na dzien, z jazdy na jazde bylo coraz głośniej i mocniej klekotanie walenie w silniku... nie wpływało to na osiągi skutera oraz nie było spadku mocy... wał miał spore luzy (od strony prądnicy lub inaczej magneto) a wiecie co jest najlepsze?? ze mechanik mi powiedzial ze to wada techniczna skutera i to nie z mojej winy a na gwarancje nie chcieli mi przyjąć (jak ją jeszcze miałem xD) bo stwierdzili ze to z mojej winy... i tak oto 650 zł zabuliłem za wszystko (wał,oleje,robocizna,uszczelki itd.) pzdr

  • 2009-05-12 15:32:04

    Normalnie sciagasz głowice tylko odkrec naciagacz łancuszka rozrzadu bo znam takich co probowali sciagac łancuszek bez odkrencania naciagacza

  • 2009-05-12 13:54:35

    aha mam pytaie trzeba wykonywac jakies szczególne operacje przy zdejmowaniu głowicy bo słyszałem ze można uszkodzic zawory???olj mi troche bierze ale na bierząco uzupełniam tak żeby niebyło dużych ubytków

  • 2009-05-12 11:27:09

    Olej w silniku był?Zobacz czy jest luz na łozyskach od wału i zobacz czy wał niewchodzi do srodka i nazewnatarz bo moze pusciły gniazda w karterach w ktorych sa łozyska wały i całe łozysko ci sie obraca w karterze ja tak miałem jak nie przypilnowałem oleju.Moglo pasc rowniez łozysko na wałku rozrzadu.Jak nie benzdzie zadnego luzu na łozyskach na wale to najlepiej jak sciagniesz głowice.Moze tam jest cos nie tak.

  • 2009-05-12 07:18:36

    ja w swoim chinolu ustawialem ssacy na 0.1 a wydechowy na 0.15

  • 2009-05-12 06:09:48

    w chinolach jest 0,05 ssący a wydechowy moze yc 0,05 labo 0,1 nawet!!!ale ja juz raz wczesniej ustawialem na 0,05 oba i wszystko było dobrze

  • 2009-05-11 22:31:39

    ale chinolach z tego co wiem to zawor dolotowy ma byc 0.03 a wydechowy 0.05

  • 2009-05-11 22:26:06

    nie znam sie az tak na 4T ale moim zdaniem to nie jest wał łozysko igiełkowe tez nie bo nawet nie ma u ciebie łozyska igiełkowego.Moze łancuszek rozrządu lub cos w przekładni

Losowe pojazdy

  • WFM M06
  • ZMZ
  • Kawasaki ZX-10R
  • Romet Ogar 205
  • Suzuki DR 350
  • Volkswagen Garbus

Co robią kierowcy na PJ