Misiu 648, opowiadasz farmazony. Moze po prostu miales ten stary tlumik zapchany albo niewlasciwie wyregulowany gaznik i po zmianie na przelotowy odczules poprawe ale gdybys mial czysty tlumik wczesniej i postawil moto na hamownie a nastepnie zmienil tlumik i jeszcze raz zbadal na hamowni to zobaczylbys roznice.. Poza tym po zwiekszeniu halasu z tlumika odczucie wzrostu mocy jest czasami subiektywne..;) Poczytaj troche teorii o silnikach dwusuwowych i ich ukladach wydechowych a zmienisz zdanie
Chłopaki macie racje z tymi spalanami i spalaniem ale jak cyborg78 mowi ze sie w dwusówie nie zmienia tłumika to sie myli,Jeśli go zmienisz Motor dostaje w tedy wiekszą predkość i przybiera na mocy. Wiem bo sam w dwusówie założyłem inny tłumik i bardzo poprawiły mi sie osiągi w motorze:)
Każdy tłumik jest obliczany pod konkretny silnik i na to ma więcej wpływów niż tylko pojemność np. prędkość spalin, czasy otwarcia kanałów itp. Możesz poprawić oczywiście charakterystykę, ale na 90% ją pogorszysz zakładając ten tłumik. Poszukaj programu do budowy tłumików 2T i zrób spawaka.
Tak, w dwusuwie nie nalezy samemu zmieniac tlumika bo wiecej zaszkodzisz niz poprawisz. Pogorszysz charakterstyke silnika oraz zwiekszysz zuzycie paliwa, poza tym uzyskasz smieszny, denerwujacy warkot i nic poza tym
Misiu 648, opowiadasz farmazony. Moze po prostu miales ten stary tlumik zapchany albo niewlasciwie wyregulowany gaznik i po zmianie na przelotowy odczules poprawe ale gdybys mial czysty tlumik wczesniej i postawil moto na hamownie a nastepnie zmienil tlumik i jeszcze raz zbadal na hamowni to zobaczylbys roznice.. Poza tym po zwiekszeniu halasu z tlumika odczucie wzrostu mocy jest czasami subiektywne..;) Poczytaj troche teorii o silnikach dwusuwowych i ich ukladach wydechowych a zmienisz zdanie
Chłopaki macie racje z tymi spalanami i spalaniem ale jak cyborg78 mowi ze sie w dwusówie nie zmienia tłumika to sie myli,Jeśli go zmienisz Motor dostaje w tedy wiekszą predkość i przybiera na mocy. Wiem bo sam w dwusówie założyłem inny tłumik i bardzo poprawiły mi sie osiągi w motorze:)
Każdy tłumik jest obliczany pod konkretny silnik i na to ma więcej wpływów niż tylko pojemność np. prędkość spalin, czasy otwarcia kanałów itp. Możesz poprawić oczywiście charakterystykę, ale na 90% ją pogorszysz zakładając ten tłumik. Poszukaj programu do budowy tłumików 2T i zrób spawaka.
Tak jak cyborg78 mówi. Ja bym nic nie zmieniał.
Wytnij wyciszacze ze starego tłumika i masz choppera.... |-)
Tak, w dwusuwie nie nalezy samemu zmieniac tlumika bo wiecej zaszkodzisz niz poprawisz. Pogorszysz charakterstyke silnika oraz zwiekszysz zuzycie paliwa, poza tym uzyskasz smieszny, denerwujacy warkot i nic poza tym