Warsztat Motocyklowy
|
Romet Ogar 205
|
Witam.
Kilka dni temu uruchomiłem Rometa po dłuższym postoju i zauważyłem niepokojące objawy.
Mianowicie przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów z kolanka wydechowego(gdy zdejmę tłumik końcowy)wylatuje ogień..Zupełnie jakbym miał flamer kit :D
W zależności od obrotów ogień jest mały, lub większy, koloru niebieskiego.
Chciałem spytać czy to może być wina uszkodzonych pierścieni, czy może coś z elektryką.
Niektórzy mówią że to normalne w 2T, ale ja sądzę że nie powinno tak być. Dodam jeszcze że przy puszczaniu ognia często następuje strzelanie w gaźnik. Zapłon raczej jest dobrze ustawiony, bo ustawiałem kilkukrotnie i zawsze to samo.
Mam jeszcze jedno zapytanie.
Wymieniłem już 3 kondensatory i dalej to samo. Gdy motor jest zimny wszystko jest ok, ale po przjechaniu około 5km zaczyna strzelać w gaźnik i tracić moc, skutkiem czego trzeba sprzęglić.
Jakie mogą być przyczyny powyższych sytuacji ?
Proszę o odpowiedzi osób znających się, a nie dzieci NEO od swoich dalekowschodnich wynalazków !
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
mozesz spawac ta szlifiera
Hmm, dzisiaj wszystko posprawdzałem, benzyna na pewno dobra ;)
Rozebrałem cały zapłon, wyczyściłem, złożyłem od nowa, wyregulowałem, ale jeszcze nie ma ostatecznych efektów, bo zastała mnie noc z tymi naprawami i muszę jutro dokończyć...Wał nie ma bicia, ani luzów.
Podejrzewam że była to wina młoteczka, ponieważ miał bardzo mały ruch gdy uderzał w kowadełko, a teraz jest lepiej :)
Jutro jeszcze pogrzebię i mam nadzieje że będą efekty.
Z tym że jechałem na resztce paliwa i mi zaciągnął syfu do gaźnika to wątpię, bo mam założony filtr paliwa, ale dla pewności rozebrałem gaźnik i sprawdziłem dysze-było w porządku.
Pozdrawiam
Patryk zimering na wale masz dobry?? niema luzów na wale?? wał niema bicia?? zapłon i gaźnik są na bank dobrze ustawione? patynki nie są zdarte dobra maja przerwę,pali się coś w platynach?jakaś iskra? posprawdzaj to wszystko jeszcze raz dokładnie,przewód wysokiego napięcia,świece czy ma dobra przerwę,czy niema przebicia? i musi chodzić dobrze.niema opcji. a z tym flamer kit'em to weź odkręć głowice i cylek i zobacz co się tam dzieje,bo po tłoku napewno będzie coś widać,odrazu możesz wymienić pierścienie jak masz zdarte. pytanko dobra mieszankę zrobiłeś?? a i czy benzyna była dobra a nie jakiś shit?? pozdro
moim zdaniem jechales na resztce paliwa i ci zaciagnol syfy do gaznika musisz przeczyscic dysze ewentualnie zobacz swiece , przewud wysokiego napiecia albo masz utrudniony doplyw paliwa (zanieczyszczony kurek albo gaznik tak jak wczesniej pisalem) a z tym ogniem to nie wiem co ci poradzic