facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Romet Ogar 205

Patrick33 Romet Ogar 205

Witam. Kilka dni temu uruchomiłem Rometa po dłuższym postoju i zauważyłem niepokojące objawy. Mianowicie przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów z kolanka wydechowego(gdy zdejmę tłumik końcowy)wylatuje ogień..Zupełnie jakbym miał flamer kit :D W zależności od obrotów ogień jest mały, lub większy, koloru niebieskiego. Chciałem spytać czy to może być wina uszkodzonych pierścieni, czy może coś z elektryką. Niektórzy mówią że to normalne w 2T, ale ja sądzę że nie powinno tak być. Dodam jeszcze że przy puszczaniu ognia często następuje strzelanie w gaźnik. Zapłon raczej jest dobrze ustawiony, bo ustawiałem kilkukrotnie i zawsze to samo. Mam jeszcze jedno zapytanie. Wymieniłem już 3 kondensatory i dalej to samo. Gdy motor jest zimny wszystko jest ok, ale po przjechaniu około 5km zaczyna strzelać w gaźnik i tracić moc, skutkiem czego trzeba sprzęglić. Jakie mogą być przyczyny powyższych sytuacji ? Proszę o odpowiedzi osób znających się, a nie dzieci NEO od swoich dalekowschodnich wynalazków !


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (4)

  • 2009-07-01 13:58:59

    mozesz spawac ta szlifiera

  • 2009-04-30 23:57:48

    Hmm, dzisiaj wszystko posprawdzałem, benzyna na pewno dobra ;)
    Rozebrałem cały zapłon, wyczyściłem, złożyłem od nowa, wyregulowałem, ale jeszcze nie ma ostatecznych efektów, bo zastała mnie noc z tymi naprawami i muszę jutro dokończyć...Wał nie ma bicia, ani luzów.
    Podejrzewam że była to wina młoteczka, ponieważ miał bardzo mały ruch gdy uderzał w kowadełko, a teraz jest lepiej :)
    Jutro jeszcze pogrzebię i mam nadzieje że będą efekty.
    Z tym że jechałem na resztce paliwa i mi zaciągnął syfu do gaźnika to wątpię, bo mam założony filtr paliwa, ale dla pewności rozebrałem gaźnik i sprawdziłem dysze-było w porządku.
    Pozdrawiam

  • 2009-04-30 14:55:58

    Patryk zimering na wale masz dobry?? niema luzów na wale?? wał niema bicia?? zapłon i gaźnik są na bank dobrze ustawione? patynki nie są zdarte dobra maja przerwę,pali się coś w platynach?jakaś iskra? posprawdzaj to wszystko jeszcze raz dokładnie,przewód wysokiego napięcia,świece czy ma dobra przerwę,czy niema przebicia? i musi chodzić dobrze.niema opcji. a z tym flamer kit'em to weź odkręć głowice i cylek i zobacz co się tam dzieje,bo po tłoku napewno będzie coś widać,odrazu możesz wymienić pierścienie jak masz zdarte. pytanko dobra mieszankę zrobiłeś?? a i czy benzyna była dobra a nie jakiś shit?? pozdro

  • 2009-04-30 12:44:30

    moim zdaniem jechales na resztce paliwa i ci zaciagnol syfy do gaznika musisz przeczyscic dysze ewentualnie zobacz swiece , przewud wysokiego napiecia albo masz utrudniony doplyw paliwa (zanieczyszczony kurek albo gaznik tak jak wczesniej pisalem) a z tym ogniem to nie wiem co ci poradzic

Losowe pojazdy

  • Honda VTX 1300
  • Kinroad XT50Q KING
  • Suzuki RF 600
  • BMW 5
  • MG ZS
  • Fiat 127

Co robią kierowcy na PJ