macgap90 nie zgdzę się z Tobą, że nie ma sensu wymiana... Jest właśnie na odwrót... to jest chinol i jest słaby ten cylinder(razem z głowicą) zwiększy osiągi (nie dużo ale zawsze to coś) vmax będzie może o 10- 15 km/h większy ale za to przyspieszenie będzie dużo lepsze... Co prawda wał (jeśli będzie się silnikowi w d...) trzeba będzie wymienić(150zł razem z łożyskami)... Gaźnik albo podnieść iglicę albo kupić do zwiększonych pojemności(90zł)... ogólnie wszystko kupi się za 350-400zł... a cały Ogar 900 kosztuje około 3000zł
KrystianAd jest jedna zasada jak się na czymś nie znasz to się nie wypowiadaj bo swoim postem pokazałeś swoją wiedzę o mechanice.
A co do wymiany cylindra moim zdaniem nie ma sensu bo z 4T (jeszcze chińskiego tym bardziej :/ ) wiele nie wyciśniesz a koszty związane z wymianą cylka nie kończą się na zmianie tylko cylindra i tłoka ale dochodzi wał, gaźnik łożyska na wał i zakładając jakieś części ze średniej półki masz kwotę przekraczajcą wartość tego rometa.
zmieniać sobie możesz cylinder tylko wal ci bo czasie trzasnie i jeszcze wiele innych pierdulek poprostu za duzo obciazenia. jak chcesz swoja maszyne zezlomować to polecam zmiane:D hehe ni no żart nie warto poprostu:)
Tak tak napewno, w szczególności najlepszy post o wymianie wału i łożysk...To ie prawda co jest niżej, bez obawy wymieniaj...bez jakiejkolwiek głębszej wymiany wału czy łożysk. zmieścisz cylinder 110 125..... Jeszcze raz zmieniaj.
nie ma do ogarów Łosiów itp. 80ccm to jest po prostu ściema zapytaj o średnice będzie pewnie 47mm jak w każdej 72ccm tłoka zobacz jaki masz skok i oblicz sobie pojemność
zmienić możesz ale oprócz tego będziesz musiał zmieni c też wał na 80 i łożyska!!!ale i tak sie silnik może rozsypać bo to wkońcu nie aprilia lub yamaha tylko chińczyk!!!
albo kup cylinder 110...;P
macgap90 nie zgdzę się z Tobą, że nie ma sensu wymiana... Jest właśnie na odwrót... to jest chinol i jest słaby ten cylinder(razem z głowicą) zwiększy osiągi (nie dużo ale zawsze to coś) vmax będzie może o 10- 15 km/h większy ale za to przyspieszenie będzie dużo lepsze... Co prawda wał (jeśli będzie się silnikowi w d...) trzeba będzie wymienić(150zł razem z łożyskami)... Gaźnik albo podnieść iglicę albo kupić do zwiększonych pojemności(90zł)... ogólnie wszystko kupi się za 350-400zł... a cały Ogar 900 kosztuje około 3000zł
KrystianAd jest jedna zasada jak się na czymś nie znasz to się nie wypowiadaj bo swoim postem pokazałeś swoją wiedzę o mechanice.
A co do wymiany cylindra moim zdaniem nie ma sensu bo z 4T (jeszcze chińskiego tym bardziej :/ ) wiele nie wyciśniesz a koszty związane z wymianą cylka nie kończą się na zmianie tylko cylindra i tłoka ale dochodzi wał, gaźnik łożyska na wał i zakładając jakieś części ze średniej półki masz kwotę przekraczajcą wartość tego rometa.
zmieniać sobie możesz cylinder tylko wal ci bo czasie trzasnie i jeszcze wiele innych pierdulek poprostu za duzo obciazenia. jak chcesz swoja maszyne zezlomować to polecam zmiane:D hehe ni no żart nie warto poprostu:)
Tak tak napewno, w szczególności najlepszy post o wymianie wału i łożysk...To ie prawda co jest niżej, bez obawy wymieniaj...bez jakiejkolwiek głębszej wymiany wału czy łożysk. zmieścisz cylinder 110 125..... Jeszcze raz zmieniaj.
nie ma do ogarów Łosiów itp. 80ccm to jest po prostu ściema zapytaj o średnice będzie pewnie 47mm jak w każdej 72ccm tłoka zobacz jaki masz skok i oblicz sobie pojemność
zmienić możesz ale oprócz tego będziesz musiał zmieni c też wał na 80 i łożyska!!!ale i tak sie silnik może rozsypać bo to wkońcu nie aprilia lub yamaha tylko chińczyk!!!
Żeby sie rozleciał
czego nie warto???
nie