facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

blokada silnika

kamiltargowski Romet Ogar 200

Witam. Czy to prawda ze silniki jawek jak były sciągane do polski to były blokowane?Z tego co przeczytałem na necie to tak na kolektorze ssącym róze wydechowej.Mi sie wydaje ze to nie jest prawda.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (6)

  • 2009-04-20 20:30:05

    ja sie tylko chciałem dowiedziec co sadza o tym inni bo ja i tak nie zamierzam odblokowywac silnika,Hipolfs ja tez rozbierałem silnik jawki kilka razy.Silnik ten juz znam dosc dobrze.

  • 2009-04-20 19:20:52

    Co do blokowania na wydechu do franka , jasne że były blokowane , tłumiki były całkowicie innej konstrukcji , polecam dokształt w tym temacie :)

  • 2009-04-20 19:19:43

    Nie jest aż taki głośny jak się dławik " podziurawi ", głównie chodzi o średnice króćca od strony łączenie z gaźnikiem , oryginalnie otwór był okrągły , jeśli taki masz musisz rozpiłować na kwadrat tak jak jest w gaźniku , albo kupić na allegro gotowy ;)

  • 2009-04-20 18:14:57

    Gówno prawda silnik od jawy rozebrałem w mak kilka razy i gdzie niby blokady chyba mała średnica gaźnika

  • 2009-04-20 16:02:19

    wiesz to jest prawda ja mam jawke od nowosci w rodzinie i miałem dwie dziurki w tłumniku a powino byc 4 kolanko było krutsze.i jeszcze ja miałem zablokowany 3 bieg ale to ja niewiem czemu pozdro

  • 2009-04-20 15:22:21

    Blokowane na wydechu nie były, ale skrócenie kolanka, lub kupienie krótszego troche daje, a dławnika nie polecam rozwiercać, bo motor staje się niemiłosiernie głośny. Najwięcej daje blokada na króćcu.

Losowe pojazdy

  • Ford Focus
  • Lada 2103
  • Kinroad XT50Q KING
  • Gilera Eaglet 50
  • Romet Komar
  • Kingway Hooligan

Co robią kierowcy na PJ