Warsztat Motocyklowy
|
Super 9 - 49ccm czy 70ccm
|
Proszę o pomoc czy watro zmieniać seryjny cylinder 49ccm na 70ccm , czy jest jakaś większa różnica czy może lepiej zmienić wariator, wydech, sprzęgło, sprężynę centralną i poszastać przy seryjnym cylindrze . za pomoc z góry dziękuje !!!! pozdro i szerokości życzę ,,,,,,
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Jak masz kase na tuning to wpakuj dobra 70cc nie wiem jaki masz tam silnik ale polecam stage6 streetrace 70cc zeliwny ma mocnego kopa.Do tego cylka mozesz zalozyc tecnigasa next r odblokowanego(zwekza w kolanku) wario malossiego multivar 2000 z biala sprezyna dociskowa pasek malossiego x- special i gaznik 17,5mm ale proponuje 19mm spalanie no wiadomo jak kazda 70cc ale moc :D:D Wejdz na moj profil i sobie zobacz tuning mojego joga r.Po dodaniu gazu idzie na kolo :P V-max 110km/h ha przy tuningu 50>70 nie jest konieczna wymiana walu no chyba ze ma juz swoje przejechane powyzej 15 tys.
Pozdrawiam
Lepiej wymienic wydech wario i sprężyne mniej kasy a efekt też bedzie dobry
Pewnie że lepiej załozyć większy cylek. Tylko musisz pamiętać że to się wiąże z wymianą wału, łożysk, dyszy( a najlepiej całego gaźnika), tłumika i najlepiej paska(ale nie koniecznie). Licz się też z tym że wzrośie spalanie i będziesz musiał drania porządnie dotrzeć:)
Jak nie starczy Ci kasy to polecam zalożyć sport. wkład filtra, większą dyszę, sport. tłumik i powinno starczyć. Jak lubisz trochę postuntować to dobierz odpowiednie rolki, sprężynę dociskową i centralną oraz sprężynki sprzęgła. Myślę że warto też zalozyć kevlarowy pasek. Ale się rozpisałem:) Pozdrawiam
lepiej wydech i wario :)
wg.mnie