Warsztat Motocyklowy
|
Ogar 205
|
WITAM :D
Dzisja wymieniłem cylinder tłok głowice pierscienie tuleja i zabezpieczenia.
Wszytsko dobrze poskrecane jest ok. przy odpalaniu jest dziwny dziek a konkretniej chocby pierscienie pekły i tak tarrły o cylek... no to odkrecam go i wszytsko ok zanych rys na cylku na tłoku pierscionki ok.
co moze byc nietak ? uszczelki pod głowica ? pod cylkiem ? a moze to wina luzu na łaczeniu cylka z konakiem ?
Prosze o pomo ;) bede bardzo wdzieczny ;] pozdrawiam
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Wg mnie przez pierwsze 100-200 km może mniej będzie taki efekt, bo jak kolega napisał silnik nie jest jeszcze dotarty, a i powinien ciężej palić...
Ja jak robiłem takie remonty to zawsze miałem inny głos bo nic jeszcze nie jest dotarte i może mieć taki metaliczny głos