szlif minimum drugi, nowy tłok oczywiście, kranik od mz filtr paliwa, stożkowy filtr powietrza, nowa świeca iskra 80 lub bosch (nic z ngk) tarcze sprzęgła skrócić kolanko o max 7cm nowe platyny i kondensator, zębatka 12z
jeżeli chodzi o silnik to wystarczy ze odblokujesz no a jak chcesz coś więcej to te niby 60ccm z allegro (których nie polecam bo nie dość ze to 55ccm to i tak badziewie) no a co do wyglądu to wiele rzeczy możesz zrobić tylko z umiarem żeby WT nie było. A jak masz więcej kasy to może aku i jakieś bajery np. alarm :D pozro
Odradzam jakiegokolwiek (absolutnie jakiegokolwiek) tuningu, ponieważ drastycznie wzrasta zużycie się silnika, a zużycie paliwa może dojść spokojnie do 5 l. Poza tym tuning w motorowerze, to kupa hałasu i wygląda wsiursko.
zostaw go w oryginale a jeśli chodzi o silnik to szlif, pełne koło na wale, dodatkowe 2 kanały płuczące
szlif minimum drugi, nowy tłok oczywiście, kranik od mz filtr paliwa, stożkowy filtr powietrza, nowa świeca iskra 80 lub bosch (nic z ngk) tarcze sprzęgła skrócić kolanko o max 7cm nowe platyny i kondensator, zębatka 12z
jeżeli chodzi o silnik to wystarczy ze odblokujesz no a jak chcesz coś więcej to te niby 60ccm z allegro (których nie polecam bo nie dość ze to 55ccm to i tak badziewie) no a co do wyglądu to wiele rzeczy możesz zrobić tylko z umiarem żeby WT nie było. A jak masz więcej kasy to może aku i jakieś bajery np. alarm :D pozro
nakleJki,neŁony,jakieś aŁdio i masz wypas ;)
Odradzam jakiegokolwiek (absolutnie jakiegokolwiek) tuningu, ponieważ drastycznie wzrasta zużycie się silnika, a zużycie paliwa może dojść spokojnie do 5 l. Poza tym tuning w motorowerze, to kupa hałasu i wygląda wsiursko.