Ludzie, prawda taka ze nie zrobicice z poczciwego kadecika rakiety, jesli juz to tylko zwieśniaczycie, i na miłosc boska wypierdol ta owiewke, bo az zal patrzec, najlepiej zrób go na oryginała a nie na wieśbolid
Mechaniczny to tak pełne koło na wale,zplanuj głowice o 0.5mm wtedy bedzie wieksze sprężanie,skróć tłok też o 0.5mm lub 1mm wtedy będzie szybciej dostawał paliwo,kolanko zajeb większe i skróc tak by rura wchodziła max z 4cm.a z wizulaki to nie wiem rure podegnij do gory zmień siedzenie poskracaj błotniki i będzie kozak
Tych motorów nie opłaca sie tuningować bo wydasz kase a pojezdzisz 2 dni.
Ludzie, prawda taka ze nie zrobicice z poczciwego kadecika rakiety, jesli juz to tylko zwieśniaczycie, i na miłosc boska wypierdol ta owiewke, bo az zal patrzec, najlepiej zrób go na oryginała a nie na wieśbolid
Jak zwykle... dzieci chcą tuningować Romety.... NIE PODOBA WAM SIE ORYGINAL ? PRZECIEZ AZ ZAL TUNINGOWAC TAKIE FAJNE MASZYNKI...
co do owiewki przedniej... zgadzam sie z kolegą z dołu...
Z gówna miodu nie zrobisz ,najpierw to wypierdól tą wiewke bo strasza wieś
Mechaniczny to tak pełne koło na wale,zplanuj głowice o 0.5mm wtedy bedzie wieksze sprężanie,skróć tłok też o 0.5mm lub 1mm wtedy będzie szybciej dostawał paliwo,kolanko zajeb większe i skróc tak by rura wchodziła max z 4cm.a z wizulaki to nie wiem rure podegnij do gory zmień siedzenie poskracaj błotniki i będzie kozak
przerobic na scigacza albo na crosa najlepiej wstawić inną ramę i silnik""