Jeśli chodzi o tuning tak słabych silników to najlepszym rozwiązaniem będzie ścisła dieta kierowcy -im lżej tym lepiej. Jeśli chodzi o zabiegi tuningowe -wymiana zębatki na większą (oczywiście wtedy straci na przyspieszeniu), polerowanie kanału dolotowego, wymiana wydechy na taki z dyfuzorem. Planowania głowicy nie polecam bo kiedyś korbowód wbije Ci się w asfalt i tyle będzie przyjemności z jazdy. Pozdrawiam.
nie moc tylko przełożenie zmieniasz, będzie inny moment obrotowy :) co do tuningu to możesz wypolerować dolot, kanły płuczące, plan głowicy ale niwielki bo więcej szkody narobisz niż pożytku no i wtedy mozna dac większą zembatkę do silnika. Wiesz co moze spróbuj poszukać silnika od rometa 50-T1, bo on ma trzy biegi więc jest większe pole do popisu :)
aerox777 :normalnie można stracić moc lub v max jak zmieniasz np, zębatke na większą to zmniejsza sie v max ale rośnie moc a jak zmieniasz z dużej na mniejszą jest szybszy i słabszy :)
Pawelswirek: Tak nawiasem mowiac to jak mozna stracic moc zmieniajac zebatki? Mozemy stracic lub zyskać przyspieszenie/v-max ale mocy to raczej sie stracic nie da...
100000
Jeśli chodzi o tuning tak słabych silników to najlepszym rozwiązaniem będzie ścisła dieta kierowcy -im lżej tym lepiej. Jeśli chodzi o zabiegi tuningowe -wymiana zębatki na większą (oczywiście wtedy straci na przyspieszeniu), polerowanie kanału dolotowego, wymiana wydechy na taki z dyfuzorem. Planowania głowicy nie polecam bo kiedyś korbowód wbije Ci się w asfalt i tyle będzie przyjemności z jazdy. Pozdrawiam.
nie moc tylko przełożenie zmieniasz, będzie inny moment obrotowy :) co do tuningu to możesz wypolerować dolot, kanły płuczące, plan głowicy ale niwielki bo więcej szkody narobisz niż pożytku no i wtedy mozna dac większą zembatkę do silnika. Wiesz co moze spróbuj poszukać silnika od rometa 50-T1, bo on ma trzy biegi więc jest większe pole do popisu :)
może cylek 60
aerox777 :normalnie można stracić moc lub v max jak zmieniasz np, zębatke na większą to zmniejsza sie v max ale rośnie moc a jak zmieniasz z dużej na mniejszą jest szybszy i słabszy :)
Pawelswirek: Tak nawiasem mowiac to jak mozna stracic moc zmieniajac zebatki? Mozemy stracic lub zyskać przyspieszenie/v-max ale mocy to raczej sie stracic nie da...
A co do reszty to tak jak napisał Vektor.
Podnieśc moc i zmienić zębatki... Plan głowicy, odchudzić tłok i podciąć lekko większy gaźnik (ruski K60 bodajże podchodzi dobrze) i kombinować.
hmmm a jaki ma teraz v max ?? zebatki ale to straci na mocy . albo z gaznikieminne dysze moze nie wiem ?