jak go przegrzał to stracił moc i na prędkości i zaczoł wyżuczać olej odpowietrznikiek;p wiem bo miałem coś takiego i jakiś czas jeżdziłem na tym olej dolewałem ale jeździłem;p
no to na 100 % się zatarł bo raz jechałem i koło nagle się zablokowało i zgasł odpaliłem normalnie przejechałem 10 metrów i to samo ale odpaliłem 3 raz i mogłem dalej jechał i właśnie mniej więcej w tym okresie moto zaczęło się psuć..;/nie wiem jak mogłem jeździć na zatartym :O ale koło mi się zablokowało dwa razy ale później jeździłem normalnie ;)
Ty chyba nie rozumiesz co znaczy sformulowanie "zatarty motocykl".
Otoż gdy sie zatrze to blokuje ci sie koło bo tłok "zatrzymał" sie w cylindrze co uniemożliwia dalsza jazde.
Jeżeli masz cylinder żeliwny to wymieniasz tłok, korbowód, wał i łożyska (w najgorszym wypadku).
Jeżeli cylek jest aluminiowy to musisz go wymienić (chociaz jest metoda wymagajaca tylko wymiany tłoka-Raczej nie oplacalne) i jak wyzej ew korbowód,...
ja jakiś czas jeździłem na zatartym moto myślę że przejechałem na zatartym cylindrze tak z 5 km może więcej. To jak tyle przejechałem to będą tego poważne konsekwencje ?
Albo robisz szlifa na cylku i kupujesz nowy tłok albo kupujesz nowy cylek z tłokiem i śmigasz. Możesz też sprawdzić wał czy nic mu sie nie stało
odkręć głowicę i cylinder sprawdż pierścienie i korbowód a będziesz wiedział co potrzebujesz
jak jechał i nagle koło zblokowało to może też być wał przestawiony-cylinder do wymiany wraz z tłokiem itp i łożyska na wale
jak go przegrzał to stracił moc i na prędkości i zaczoł wyżuczać olej odpowietrznikiek;p wiem bo miałem coś takiego i jakiś czas jeżdziłem na tym olej dolewałem ale jeździłem;p
no ale ok przegrzał go więc i tak wypada wymienić tłok cylinder itp...
przegrzałeś go i tyle kto Ci powiedział że go zatarłeś?
to gówno A NIE ZE sie zatarł.jak sie zatrze moto to odpalisz je dopiero po remoncie
no to na 100 % się zatarł bo raz jechałem i koło nagle się zablokowało i zgasł odpaliłem normalnie przejechałem 10 metrów i to samo ale odpaliłem 3 raz i mogłem dalej jechał i właśnie mniej więcej w tym okresie moto zaczęło się psuć..;/nie wiem jak mogłem jeździć na zatartym :O ale koło mi się zablokowało dwa razy ale później jeździłem normalnie ;)
jak mogłeś jeździć na zatartym? ;|
Ty chyba nie rozumiesz co znaczy sformulowanie "zatarty motocykl".
Otoż gdy sie zatrze to blokuje ci sie koło bo tłok "zatrzymał" sie w cylindrze co uniemożliwia dalsza jazde.
Jeżeli masz cylinder żeliwny to wymieniasz tłok, korbowód, wał i łożyska (w najgorszym wypadku).
Jeżeli cylek jest aluminiowy to musisz go wymienić (chociaz jest metoda wymagajaca tylko wymiany tłoka-Raczej nie oplacalne) i jak wyzej ew korbowód,...
ja jakiś czas jeździłem na zatartym moto myślę że przejechałem na zatartym cylindrze tak z 5 km może więcej. To jak tyle przejechałem to będą tego poważne konsekwencje ?
Niewiadomo jak wyglada wał i lozyska na wale mozliwe ze tez do wymiany.