rozetnij wydech tam gdzie kończy sie rura rezonansowa (tzw. dyfuzor) i przechodzi w tą rureczkę ktora idzie do tłumika (zaraz jak się owiewka kończy), wytnij zwężkę i zaspawaj. Moduł lepiej dać na serwis bo łatwo go zjebać. Te obroty na 5 i 6 biegu się nie zmienią bo silnikowi brakuje wtedy już mocy (am6 ma 6.5KM po odblokowaniu a nie 10 (i więcej) jak piszą tutaj) Mi na luzie obroty dochodzą do zera (jakieś 18tys) ale tutaj silnik nie ma obciążenia więc będzie się tak kręcił aż się nie rozleci. gaźnik nie ma blokad! jest zwyczajnie zakręcony (musisz go na nowo wyreg.) Musisz odpiąć "zawirowywacz spalin" takie gówno zaczynające się na kolanku wydechu, przez wężyk doprowadzające spaliny do takiego metalowego czegoś (to jest pod bakiem) i podaje je spowrotem do silnika (to daje mocno w dupe) pełne odblokowanie w serwisie kosztuje 300zl i masz pewność że jest dobrze zrobione (raczej oddaj na serwis bo od strzała Ci to zrobią i nie będziesz się z tym pierdzielił)
JAK CHCESZ TO WIEM KTO WEWROCŁAWIU ZROBI CI Z TEGO SPRZĘTU ŚCIGACZA TZN POŚCIĄGA BLOGADY ITP ZA BARDZO NIE WIELKIE PIENIĄDZE A POWIEM CI ŻE WARTO MOJE BENELLI FABRYCZNIE JECHAŁO 40 A PO LEKKIM TUNINKU JECHAŁO 105 JAK COŚ TO DAJ ZNAĆ NA PRIWIE TO POGADAMY
rozetnij wydech tam gdzie kończy sie rura rezonansowa (tzw. dyfuzor) i przechodzi w tą rureczkę ktora idzie do tłumika (zaraz jak się owiewka kończy), wytnij zwężkę i zaspawaj. Moduł lepiej dać na serwis bo łatwo go zjebać. Te obroty na 5 i 6 biegu się nie zmienią bo silnikowi brakuje wtedy już mocy (am6 ma 6.5KM po odblokowaniu a nie 10 (i więcej) jak piszą tutaj) Mi na luzie obroty dochodzą do zera (jakieś 18tys) ale tutaj silnik nie ma obciążenia więc będzie się tak kręcił aż się nie rozleci. gaźnik nie ma blokad! jest zwyczajnie zakręcony (musisz go na nowo wyreg.) Musisz odpiąć "zawirowywacz spalin" takie gówno zaczynające się na kolanku wydechu, przez wężyk doprowadzające spaliny do takiego metalowego czegoś (to jest pod bakiem) i podaje je spowrotem do silnika (to daje mocno w dupe) pełne odblokowanie w serwisie kosztuje 300zl i masz pewność że jest dobrze zrobione (raczej oddaj na serwis bo od strzała Ci to zrobią i nie będziesz się z tym pierdzielił)
a jak sie odblokowuje modul???
JAK CHCESZ TO WIEM KTO WEWROCŁAWIU ZROBI CI Z TEGO SPRZĘTU ŚCIGACZA TZN POŚCIĄGA BLOGADY ITP ZA BARDZO NIE WIELKIE PIENIĄDZE A POWIEM CI ŻE WARTO MOJE BENELLI FABRYCZNIE JECHAŁO 40 A PO LEKKIM TUNINKU JECHAŁO 105 JAK COŚ TO DAJ ZNAĆ NA PRIWIE TO POGADAMY
a na luzie to wchodzi do ok. 14,5 dokladnie nie powiem bo licznik konczy sie na 12
no wkreca mi sie do 5 na 12,5 tys obrotów a na 6 na 11 tys obr
Dyfuzor i moduł to na 100%
moduł, tłumik ,ogranicznik obrotów i gaznik