Warsztat Motocyklowy
 |
Pomocy !?
|
Witam... Mam problem i pytanie... Jak dodam gazu na maxa to
strzela mi z gaźnika tak jak by był zapłon przestawiony ale niedawno był ustawiany i wymieniane platynki...I leci paliwo z przelewu jak wezmę na ssanie to już lepiej trochę ale nadal strzela... pomocy!!!!!
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
co do paliwa to albo ci się pływak zawiesił albo tak jak inni pisali ustaw poziom paliwa. co do strzału to będzie tak; kondensator na pewno nie bo kondensator odpowiada za iskrę. zapłon będzie ustawiony źle na 100% i jak mówisz ze niedawno był ustawiany i znowu się przestawił to już masz kłopoty z zapłonem ale i z cało reszta co za tym idzie wał kolo zamachowe łożyska i ta cała reszta także jak nie zrobisz rematu to ci szkoda już ustawiać tego zapłonu.. wiem co mowie bo sam miałem Simsona i cały czas zapierdalałem z nim do mechanika żeby mi zapłon ustawiał a to niebyła wina zapłonu tylko tak jak juz napisałem...
Sprawdź szczelinomierzem jaką masz przerwę na platynkach i ustaw tak pomiędzy 0,35 a 0,40
wez ustaw poziom paliwa, wyczysc gaznik,...to raczej pomoze xD
ewentualnie ta przerwe na platynkach sprawdz
ja nie jestem za tym ze poszedł kondensator
mi simson strzelał jak mi sie dysze przytkały
mi simson stzrelał jak mi sie syze przytkały
WY NIE WIECIE CO PISZECIE CO MA KONDENSATOR DO STRZELANIA Z GAŹNIKA PRZECIEŻ ON NIWELUJE TYLKO ISKRĘ MIĘDZY PlATYNKAMI..Spróbuj ustawić na platynkach troszeczkę mniejszą przerwę aha i co do tego ślinienia się przy przelewie daj jakąś podkłake z gambitu
ejj wy wiecie co piszecie???? jak leci paliwo z przelewy to na 100% poziom trzeba ustawic i zobacz 1 jaz na zapłon czy dobrze
Na stówe to kondensator albo chujowa mieszanka
wymień kondesator wyczyść gaźnik i ustaw go od podstaw to samo zrób z zapłonem
nowe platynki sie docieraja wtedy przerwa sie zmniejsza i zapłon jest za wczesny wtedy moga byc strzały z gaznika, wyciek paliwa: jesli sa to niewielkie ilosci na wysokich obrotach to jest normalne jest to spowodowane wibracją silnika,jesli jest to cały czas to masz problem z pływakiem lub zaworkiem iglicowym w gazniku,jesli plywak jest cały to musisz zmniejszyć na nim poziom paliwa
wydaje mi się że kondensator padł...miałem podobne objawy w romecie.
pozdro