Warsztat Motocyklowy
|
tzr pomocy
|
mam taki dylemat poniewarz moja tzr...ka na postoju kreci sie do 12,5 a podczas jazdy niechce wejsc powyzej 9 tysięcy tak jak by sie zawur nie otwierał czy morze być to wina zaworu. JEDEN GOSCIU MI MUWIŁ ZE JAK ODWRUCE ZAWUR W ODWROTNĄ STRONE ZE SKAZUWKAMI ZEGARA TO POWINO BYĆ GIT ALE TO CHYBA NIE TAKIE PROSTE BO TRZEBA DOBRZE USTAWIĆ
PROSZE O SZYBKĄ POMOC TYCH KTÓRZy SIE NATYM KUMAJĄ
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Dzięki za porady ale i tak wyszło na moje obruciłem zawur w odwrotna strone do skazuwek zegara i pojechałem sie przejechac i teras od 1 do 5 wkręca sie do 12tys na biegu normalnie ogien zgury dzięki
bo jeden mechanik powiedział mi ze mam chyba zawur ustawiony tak ze jest otwarty minimalnie
ma siłe ale 9 tyś. np 2 biegm sa takie objawy jak by się zawur nie otwierał czyli chce iśc do przodu a niemoze a jak moduł byl by zablokowany to chyba na postoju by sie niewkręcval do 12,5 tylko by się odcinał jak u mojego kumpla co ma taka sama tzr...ke i mu odcina sie na postoju przy 9 tyś i w jeżdzie 8tys. i nawet więcej na postoju mu sie nie wkreca więc moduł chyba odpada
Wydaje mi sie ze to Blokada na module, że na biegu nie wkęcisz jej więcej. Musiał byś odpiąć czujnik luzu. Co najmniej tak jest w DT 125. No chyba ze ona nie ma siły się więcej wkręcić
jak nie grzebałeś nic przy zaworze to sam raczej się nie przestawił.
przy zaworze nic nie gmerałem bo wpierw wole się zapytać oco moze chodzic ale niejestem pewny czy przez gaznik były by takie objawy
a grzebałeś coś przy zaworze?? może wystarczy gaźnik wyregulować?