Warsztat Motocyklowy
|
Tuning
|
Witam.
Mam pytanie od użytkowników cylindrów 80cm Naraku w 4t. Ale inni którzy znają się na tuningu niech tez się wypowiadają.
Więc.. co będzie lepsze 80cm z Naraku czy cylinder 80cm z Nikasilu, na bazie crossowych cylindrów, którego dociera sie w 45 minut. ??
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Jest to normalny cylinder z nikasilu, oryginalny specjalnie stworzony do 4t. Jest w mojej okolicy taki sklep gdzie montują Ci taki cylinder :P
Cylek kosztuje 350 zł nowy, z robocizną około 500zł.
Powłoka z nikasilu jest bardzo wytrzymała co powoduje że bez szlifu cylinder przetrzymuje kilka tłoków tylko pytanie czy opłaca się w to bawić w przypadku chińskiego 4t... Takie cylindry są z reguły drogie i są stosowane głównie w wysilonych sportowych maszynach.. Moim zdaniem takie 80ccm Naraku ew. Airsal spokojnie wystarczy. Tak z ciekawości ten cyl z nikasilem chcesz od czegoś dopasować czy sprzedają już gdzieś takie?