Warsztat Motocyklowy
|
Rysa na nikasilu
|
Czy ta rysa dyskwalifikuje ten cylinder? Jest on aluminiowy z powłoką nikasilu. Oryginalnie jest w nim jeden tłok, a jeśli by zrobiś rowek na drugi pierścień i przerobić na dwupierścieniowca??? Wtedy powinien trzymać lepszą kompresję.Najgłębsza rysą jest nad oknem, ale w tym miejscu nie ma jeszcze kompresji ponieważ kanał wydechowy jest wyzej od niej... Proszę o porady.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Tak , weź bosha i dotnij rowek na drugi pierscień.
pierscien mozesz dorobic ale to troche czasu zajmuje i nie jest wcale takie proste :) potrzebujesz tokarke suwmiarke duzo czasu i cierpliwosci. ja bym zrobil szlif cylindra kupil tlok i tyle :) a jak chcesz sie dowiedziec jak zrobic dodatkowy pierscionek to napisz na gg 9085857
kup orginalny tłok i nie kombinuj jeżeli ta rysa jest nie duża to i orginalny tłok i pierścień to doszczelni bo z tego co wiem to nie dorobisz rowku na drugi pierścień nie ma szans a kombinowaniem to tylko rozwalisz wszystko i koszty będziesz miał naprawde wielkie