Warsztat Motocyklowy
|
Komar się grzeje
|
Witam. mam taki problem, że mój Komar po wymianie pierścionków się tak grzeje, ze traci aż moc, i nie da się nim jechać. Dodam, że rozpoławiałem wcześniej silnik, żeby go uszczelnić i jest ok. Simmeringi nowe. Pierścionki to tato mi zeszlifował z jedynki, na nominał, czy tu jest problem, może mają za małą przerwę? Na starych była tak duża że ... Może wrócić do starych? Czy może być tandetny materiał w tych nowych?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Tłok jest chyba nawet oryginalny od nowości. Pierścienie właśnie kupiłem nowe na nominał. Niedługo je założę. Ile km muszę go teraz docierać po wymianie samych pierścieni?
aha i jeszcze jedno jak tłok jest w dobrym stanie to nie kupuj nowego bo te nowe gówno warte są raz załozyłem koledze do ogara 205 to pierscienie dzwoniły jak pojebane
heee cooo z blacy dorabiane pierscienie szkoda ci dac 2zł za oba pierscienie tak to tylko cyl psujesz jak juz tego nie zrobiłes aha i jak zkładasz silnik to pod cyl nie dawaj silikonu bo to moze byc tez przyczyną
A jaki olej najlepiej stosować podczas docierania pierścieni ORLEN 2T semisynthetic, LUX czy MIXOL?
moga miec za mala przerwe na zamku. ale lepiej zaloz takie jak powinny byc, czyli nominal. grzac sie moze bo tarcie jest spore
Pierścieni się nie powinno dorabiać, są wyjątki które spełniają zadanie.
Kup nowy tłok z pierścieniami+szlif cylindra do tego, albo komplet:)
,Możliwe ze tłok puchnie
Jak zmieniałem uszczelkę pod głowicą, to cyl nie był porysowany, to raczej teraz też jest ok. tak poza tematem, to uszczelki pod głowice mogliby lepsze robić, bo takie to ja sobie żyletką mogę wycinać. :)
kup nominalne pierscienie a nie jakies kombinowane ciekawe czy ci cylindra nie porysowały, starych nie zakładaj kup nowe
no włąsnie to raczej wina materiału ;/
lub kondesator nawala