Warsztat Motocyklowy
|
Problem Z mocą ! 4T
|
Siemka.. Dziś wymieniałem uszczelki pod cylindrem w skuterze 4T (uszczelka samoróbka) i zauwarzyłem że tłok nie dochodzi do końca cylindra tylko zostaje przed GMP jakiś 1,5mm. Czy to może być powód braku mocy ?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Normalne..filtr zasysa wilgotne powietrze które w procesie pracy silnika zamienia się w parę, zwłaszcza teraz gdy temperatura wynosi ok.0st.C.
aha :D rozumiem panowie :D dzięki za porade bo napewna z tą swoją uszczelką przesadziłem ;/ tzn z jej grubością :D heh debil ze mnie;p a jeszcze jedno powiedzcie mi czy to normalne że z tłumika w moim skucie 4T poprostu leje się woda?? dosłownie po 2minutach chodzenia na kostce jest plama.. ?
hmm poprostu nie masz takie sprezania czyzli tak jakbys np mial juz wyrobione pierscienie :p dlatego np w dieslach trzeba brac zawsze jak najciensza uszczelke pod glowice zeby byla jak njamniejsze przestrzen nad tlokiem w gmp. u ciebie pewnie wystarczy zrobic z kregielitu uszczeleke tylko im cienszy tym leprzy :p tlok powinien dochodzic do krawedzi cylindra
Uszczelkę pod cylinder możesz zrobić z Krygielitu-materiał do tego przystosowany(ma odpowiednią grubość). Teza "abraham13" zawiera samą prawdę.
próbowałem ale i tak ciekło a znajomy w aucie pokrywe zaworów tym skeił i trzyma jak cholera i teraz nie wiem czy i ja moge..
silikonem
aha no wlaśnie też mi sie tak wydaje :) a pytanko pod cylinder uszczelke moge na hermetyku skleić? bo mi cieknie olej..?
wieksze sprerzenie masz:) mnieszanka jest bardziej scisnieta i jest wiekszy wybuch w towim przypadku jest na odwrót i nie ma mocy :)( tak ja sobie to tłumacze)
i to może być powód osłabnięcia ? a możesz mi powiedzieć dlaczego tak się dzieje ?
Za grubą uszczelkę dałeś pod cylindrem. Daj oryginalne!
dodam iż uszczelke zrobiłem z twardej grubej okładki..