Olej nie ubywa bo patrzałem , dziś mi dwa razy na obroty wszedł i ładnie pracował i już więcej razy nie.
Jak zapali (zapala ładne bez gazu)- jak zawsze :D i jak chodzi dam na ful gaz to pyrpoli pyrpoli(pierdzi) i jedzie max z 15-25km/h jak delikatnie dodaje to samo.
Czasami szczela w gaźnik i we filtrze powietrza jest paliwo
Kompresje ma jak wcześniej
Przeczyszczone wyczyszczone
- gaźnik
-filtr powietrza
świeca (ma iskrę)
Wyregulowane
zawory ssący na 0,06 wydechowy na 0,08
Powiedzcie co jest przyczyną bo jestem całkiem zielony
może to wina paliwa jest woda w paliwie i szczela lub zapłon przestawiony ale jak mi się zdaje w skuterze nie mam chyba możliwości ustawienia zapłonu ???
To jak kopci to znaczy że dostaje olej i jeśli nie chce wejść na obroty to może być zbyt mała kompresja co jedno z drugim się wiąże. Sprawdź czy Ci olej ubywa raczej będziesz musiał cylinder tłok i pierścienie wymienić bo jak kopci to raczej pierścień olejowy poleciał może jakiś paproch wleciał do cylindra i zrąbał pierścienie kompresyjne i olejowy
no woda jest możliwoscią ze dostał i kopci, a moze filtr powietrza umyłęs w oleju?
chinskie chuj.ostwo
Olej nie ubywa bo patrzałem , dziś mi dwa razy na obroty wszedł i ładnie pracował i już więcej razy nie.
Jak zapali (zapala ładne bez gazu)- jak zawsze :D i jak chodzi dam na ful gaz to pyrpoli pyrpoli(pierdzi) i jedzie max z 15-25km/h jak delikatnie dodaje to samo.
Czasami szczela w gaźnik i we filtrze powietrza jest paliwo
Kompresje ma jak wcześniej
Przeczyszczone wyczyszczone
- gaźnik
-filtr powietrza
świeca (ma iskrę)
Wyregulowane
zawory ssący na 0,06 wydechowy na 0,08
Powiedzcie co jest przyczyną bo jestem całkiem zielony
może to wina paliwa jest woda w paliwie i szczela lub zapłon przestawiony ale jak mi się zdaje w skuterze nie mam chyba możliwości ustawienia zapłonu ???
To jak kopci to znaczy że dostaje olej i jeśli nie chce wejść na obroty to może być zbyt mała kompresja co jedno z drugim się wiąże. Sprawdź czy Ci olej ubywa raczej będziesz musiał cylinder tłok i pierścienie wymienić bo jak kopci to raczej pierścień olejowy poleciał może jakiś paproch wleciał do cylindra i zrąbał pierścienie kompresyjne i olejowy
hmmm świeca czyszczona była
przeczyśc świece kolega tak miał i wyczyścił swiece i chodził normalnie