facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 380 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

wał ETZ 150

Blady21 MZ ETZ 150

Witam rozebrałem silnik od etz 150 I nie wiem co zrobić z wałem. Korbowód co mnie zdziwiło nie ma luzu w górę i w dół. I teraz pytanie czy muszę wymieniać wał czy regeneracje robić jeśli jest w dobrym stanie czy zostawić ten wał? A nowy wał niestety trochę kosztuje. Głównie to w silniku trzeba łożyska wymienić i nie wiem jak z wałem...


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (5)

  • 2011-01-23 11:20:55

    dzięki za odpowiedzi

  • 2011-01-22 19:06:04

    jak nie maluzów to zostaw stary po co kupywac

  • 2011-01-22 14:31:52

    Czopy wału raczej nie wycierają się, natomiast bolączką silników ETZ 150 było wybijanie gniazd pod łożyska wału w karterach silnika.

  • 2011-01-22 14:01:18

    Luz to nie wszystko, zobacz czy czopy wału nie sa wytarte od łożysk, jeśli tak niestety musisz kupić wał

  • 2011-01-22 13:58:34

    Jak wał nie ma luzów to zostaw ten sam.Bo jest dobry... Pozdro

Losowe pojazdy

  • Zipp Vapor
  • Beta RR 50
  • Mercedes W124
  • Romet Ogar 900
  • Peugeot Buxy
  • Honda NS1 80

Co robią kierowcy na PJ