jeżeli wymieniasz moduł to silnik wkręca się na wyższe obroty jest inne spalanie przebieg mocy itd. wał jest bardziej obciążony i jak już zaczynać tuningować to jedna przeróbka pociąga za sobą następne typu cylinder wał wariator sprzęgło gaźnik przekladnia itd. proponuję nazbierać trochę kast i wszystko zrobić na raz. jak się bawić to się bawić pozdro;)
jeżeli wymieniasz moduł to silnik wkręca się na wyższe obroty jest inne spalanie przebieg mocy itd. wał jest bardziej obciążony i jak już zaczynać tuningować to jedna przeróbka pociąga za sobą następne typu cylinder wał wariator sprzęgło gaźnik przekladnia itd. proponuję nazbierać trochę kast i wszystko zrobić na raz. jak się bawić to się bawić pozdro;)
nic wiecej nie musisz wymieniac...
sory za orto
Jeśli chcesz zmienić moduł - nie musisz zmieniać nic więcej.
Tak nawiasem - słownik poleca się na przyszłość!
a i jeszce jaki moduł najlepiej wstawi