Warsztat Motocyklowy
|
wsk remont
|
Witam. Planuje zrobic remont wsk'i.
Napewno musze wymienic cylinder(ma zerwany gwint) jest fabryczny, a jesli cylinder, to i tlok z pierscieniami. Nie jestem pewien co do wymiany walu (tez jest fabryczny, jak wiekszosc czesci w moim motorze) i glowicy. Reszta to takie glupoty, typu akumulator, zebatka do tylu, lancuch, kolanko od tlumika. Czy ktos wie, co jeszcze powinienem wymienic? chcialbym ja jeszcze pomalowac, a kola wypiaskowac , potem pomalowac. ile by mnie malowanie kosztowalo? stan licznika, to 13.700 km. z gory dzieki za pomoc.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
a mam jeszcze jedno pytanie. jak mozna usunac rdze z chromowanego tlumika wsk 175?
myslicie, ze filcowy krazek i pasta tempo, czy jakas tam inna pomogą?
wczoraj gadalem z kuzynem, ktory pracuje na tokarni, powiedzial, ze raczej sie nie da tego cylka nagwintowac, bo za bardzo nie mozna go ustawic. popytam jeszcze jednego goscia, co tym sie zajmuje. mam pytanie, jesli wypoleruje glowice i pokrywy silnika, to bede one matowialy? jesli tak, to po jakim czasie?
Na pewno wymień wszystkie łożyska i simeringi bo to podstawa remontu, a co do wału to zgadzam się z kolegą "matek0101".
Jak "matek0101" pisze, cylinder daj do szlifu a tłok kup nadwymiarowy.
Musisz kupić jeszcze nowe uszczelki, linki, simeringi i łożyka.Standardowe cześci jest robisz remont..Nagwintowanie nie dużo, tyle mogę napisać.Druga opcja to nabicie tuleji i jej nagwintowanie na oryginalny rozmiar swiecy.
a ile moze kosztowac takie nagwintowanie cylindra?
pozatym widzat twoja Wsk nawet bym jej nie malowa tylko oddal do lakiernika nich uzupelni braki lakiery i wypoleruej ;) aby jednak zostal ten orgnilany
dokladnie tak jak mowi poprzedniak co do ceny to nikt ci dokladniej nie powie bo pomalowac motor mozna za 300 a nawet i za 1000 kazdy inaczej ceni :)
ja na twoim miejscu bym zostawił ten oryginalny cyl i dał go do szlifu i do zrobienia tego gwintu bo to da sie zrobić a taki oryginał będzie dużo lepszy niż te nowe chińskie. co do wału to oddaj go do regeneracji, wymienią korbe i będzie jak nowy