Warsztat Motocyklowy
|
prosze o pomoc ;)
|
siema!
Ludzie jeśli mam uszkodzone łożyska na wale korbowym w 4T to jest jakaś szansa że wał jest nietknięty (nieuszkodzony)?? bo dzisiaj dałem skuter do mechanika i będzie wymieniać łożyska i za robociznę + łożyska weźmie mi około 300-350 zł chyba ze jeszcze wał do wymiany to jeszcze + jakieś 300 zł ;/ także jak myślicie czy może być tak że łożyska uszkodzone a wał nieuszkodzony bo modle się oby nie był uszkodzony ;D jeśli chodzi o silnik to chodzi jak chodził przed usterką... tyle że wał ma leciutkie luzy przez łożyska ,ale nie zauważyłem różnicy w osiągach i mocy ;D z góry dzięki za odp. i nie życzę sobie odp. typu: "spadaj z tym chinolem" itd... pzdr ;)
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
niestety potrzebna była wymiana wału ;/
niedlugo napisze w tym temacie czy musze wymieniac wał czy nie... ale to za jakies 2 dni dopiero ;D a przy okazji dodam że jak odpalam silnik to jest taki hałas hehe wali,charczy i takie tam...;/
nawet jak by małe były to co i tak by było chujowo
szczerze mówiąc to nie wiem dokładnie które łożysko ale jak np. zdjąłem prądnice to luzy były bardzo minimalnie odczuwane (z wariatorem tak samo), także to chyba te na zewnątrz ;D dzieki za odp ;D
a bardzo duże miał te luzy??
nia napisałes dikładnie czy to te łozyska kture trzymaja wał w karterach czy to te co jest korbowód i tłok jesli to te co siedza w karterach to napewno wał jest nietkniety alesli te drugie to albo nowy wał albo trzeba kupic zestaw naprawczy czyli nowy korbowud z łozyskami igiełkowymi i jakims warsztanie wymienic