No niestety... Jeśli chodzi o moje zdanie na ten temat, przekładnia nie powinna dostać w chuj jeśli to tylko odblokowywanie modułu i takich tam... Rozumiem gdybyś cylek zmieniał i wał to mogłoby coś tam się dziać.
adamosss tak na przyszłość... jak masz po każdym forum czytać, kto co powie... to nic nie zrobisz ! Wiesz czemu ? Ponieważ każdy ma odmienne zdanie na dany temat.
Ale Mówią na różnych forach że modułu lepiej nie odblokowywać bo cała przekładnie dostają w dupe i tylko sie zwiekszą obroty i nic po za tym ;] tak pisali.
możesz mieć na gaźniku w postaci dyszy o mniejszym przelocie lub "cos" na przepustnicy zeby nie szła za wysoko czyli nie da sie odkrecic na max mozliwosci manetki gazu ale raczej bedzie dysza ;p aa i zapomnialbym o najwazniejszym - moduł zapłonowy :P
No niestety... Jeśli chodzi o moje zdanie na ten temat, przekładnia nie powinna dostać w chuj jeśli to tylko odblokowywanie modułu i takich tam... Rozumiem gdybyś cylek zmieniał i wał to mogłoby coś tam się dziać.
NO zauwazyłem każdy mówi inaczej
adamosss tak na przyszłość... jak masz po każdym forum czytać, kto co powie... to nic nie zrobisz ! Wiesz czemu ? Ponieważ każdy ma odmienne zdanie na dany temat.
Ale piszą że przekładnia dostaje w huj ;/
no a jak sie obroty zwiększą to prędkość też
Ale Mówią na różnych forach że modułu lepiej nie odblokowywać bo cała przekładnie dostają w dupe i tylko sie zwiekszą obroty i nic po za tym ;] tak pisali.
możesz mieć na gaźniku w postaci dyszy o mniejszym przelocie lub "cos" na przepustnicy zeby nie szła za wysoko czyli nie da sie odkrecic na max mozliwosci manetki gazu ale raczej bedzie dysza ;p aa i zapomnialbym o najwazniejszym - moduł zapłonowy :P