facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

simson

Pancio1993 Simson S 50

Poterzebuje pomocy interesuje mnie jedna rzecz :) a mianowicie jak dorobic trzeci pierscien w tloku w simsonie :) prosze mi powiedziec co potrzeba do takiej przerobki jak sie za to zabrac :) i przedstawic wszystkie badz wiekszosc wad i zalet tego :)


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (14)

  • 2010-10-29 15:26:30

    Ja pierdziele jak ja to czytam to mnie normalnie ściska... Gdyby 3 pierscien dodawał moc to polscy inżynierzy wymislili by tłoki 5 pierscieniowe. Gdy beda 3 pierscienie bedzie wieksza kompresja, ale także wieksze tarcie z czym wiąze sie szybsze zuzycie cylidra. A jak nie chcesz żeby tłok Ci puchnoł to zakup tłok nieniecki za 32zł i napewno bie będzie puchł. Najlepszy zestaw to s70 z 2 pierscieniami. A zestawy 1 pierścieniowe szybko tracą kompresje i za 2-3 tys km bedziesz musiał robić szlifa. przemyśl to ziomek.

  • 2010-10-28 22:06:10

    swiete slowa...jeden pierscien mniejsze opory...tylko trzeba wszystko ladnie dopasowac, co by kompresja sie tego trzymala...nie polecam w simku na stansardowych cylindrach takich zabaw...sa poprostu zbedne

  • 2010-10-28 21:18:48

    nawet na cylku z żeliwną tuleją stosuje się tłoki z jednym pierścieniem:) najlepiej, żeby na tłoku był rowek tylko na jeden pierścień, wtedy są najmniejsze straty i silnik kręci wyższe obroty:)

  • 2010-10-25 21:41:17

    Nie odczujesz różnicy lecz są firmy co dorabiają tłoki.

  • 2010-10-25 21:37:17

    wiem :) ale takie silniki juz raczej sa z nicasilem a nie zeliwna tuleja :) wiec inaczej trzeba patrzec pod wzgledami wydzilania ciepla :) nie wiem radzicie mi 1 pierscien to tak zrobie raczej :)

  • 2010-10-25 21:27:26

    Pancio1993 przeważnie w każdym wyczynowym silniku 2T masz 1 pierścień.

  • 2010-10-25 20:17:24

    ale czy bedzie dobrze chlodzic silnik jak bedzie tylko 1 pierscien

  • 2010-10-25 20:17:00

    powiem ze tez nad tym myslalem

  • 2010-10-25 20:13:39

    chłopaki nie 3 pierścienie tylko jeden ehh co wam da ze bedzie większa kompresja jak na obroty nie bedzie chciał wchodzić ?? nie lepiej jeden pierścień ?? simek kręci wtedy do 12tyś obrotów i żarówki się palą ... spróbujcie póżniej oceniajcie

  • 2010-10-25 20:01:50

    ja mam jakiś tłok za 12zł i problemów z nim nie mam :) przypuszczam że w tej cenie to jakiś polsko-chiński wyrób hehe

  • 2010-10-25 19:56:49

    kupuje caly zestaw 70 Mza i tam sa 2 pierscienie :) a nie chce jakiegos polskiego gowna kupic ktore puchnie !! a nie wiem czy Mza robila 3 pierscienei ;)

  • 2010-10-25 19:42:02

    zwiększenie ilości pierścieni zwiększa moc, w moim romecie przynajmniej tak odczułem :) a nie można kupić do simka 3 pierścieniowego?

  • 2010-10-25 19:33:31

    zastanawiam sie nad robieniem simsona 70 i nad dodaniem 3 pierscienie na tlok by mial jeszcze wieksza moc i czy to sie oplaca

  • 2010-10-25 18:50:22

    trzeba na tłoku wytoczyć dodatkowy rowek na tokarce. ale nie wiem czy to będzie miało sens bo np ja mam u siebie w jawce tłok na 3 pierścienie ale one są wąskie i założenie trzeciego daje coś tam mocy a np w romecie są pierścienie szerokie i dokładanie trzeciego nie ma sensu bo to nic nie daje

Losowe pojazdy

  • Opel Vectra
  • Mitsubishi Colt
  • Opel Corsa
  • Mercedes C
  • Renault Megane
  • Mitsubishi Eclipse

Co robią kierowcy na PJ