facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Gilera Dna Wbijać

burza80 Gilera DNA

Siemka Mam kilka pytan: 1.jaki był by najlepszy taki z tańszych cylindrów 70ccm do mojej Gilerki. 2.Wał też bym musiał wymieniać? 3.Jaki najlepszy tłumik? 4.Lepiej kupić pasek malossi kevlar czy taki zwykly. 5.Aha czy przy zmianie cylka itp.musiał bym ragulować gaznik? Mam delorto 17. Napiszcie nazwy.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (2)

  • 2010-09-26 18:47:48

    1.niekupuj cylindra jezeli chcesz kupic tani bo po zrobieniu max 5000 km bedzie do wymiany
    2.wal lepiej jest zmienic bo prawie o 50 % zwiekszasz pojemnosc wiec sily dzialajace na wal tez sie zwiekszaja wsumie wystaczy zmienic korbowod na kuty wymienic lozyska na wale ze specyfikacja do wysokich oborow i ze zwiekszona twardocia sa drogie ale warto
    3.tlumik narazie zostaw ten co masz bo moze okazac sie ze cos pojdzie nie tak pw tym cylindrze i beziesz musial zmienic na orginal
    4. jezeli chodzi ci o pasekk rozrzadu to kup wzmacniacy zeby tlok nieprzybil zaworow a jak chodzi ci o napedowy to kum zwykly jak bedzie sie slizgal albo sapadal to zmienisz
    5. przy zmianie cylindra najlepiej zmienic gaznik o wiekszej dyzszy i srednicy mysle ze gdzies 20 bylo by najleprzy regulacja bedzie konieczna bo zmienisz iloscmieszanki ktora wpada do cyla :) chyba na tyle nazw ci niepodam bo niejestem w tym biegly poczekaj na dodatkowe odpowiedzi

  • 2010-09-26 14:20:25

    jak zakładasz większy cylek to misisz wzmacniś wał ma pasek malossi kevlar jest mocniejszy od zwykłego :D

Losowe pojazdy

  • Peugeot 406
  • Mercedes W124
  • Renault 25
  • Yamaha Aerox 50
  • Piaggio Typhoon 50
  • Yamaha Virago 250

Co robią kierowcy na PJ