Warsztat Motocyklowy
|
Charczy w skuterze.
|
Witam!
Mam problem w moim skuterze (4t), otóż, gdy silnik jest zimny to jest wszystko ok, ale gdy pojeżdżę trochę (ok. 1km) to, gdy przyspieszam to coś zaczyna charczeć i skuter jest już dużo słabszy, gdy puszczę gaz to przestaje charczeć do momentu, gdy znów nie przekręcę manetką. Dodam, że charczy tam gdzie jest wariator.
Ktoś wie może co to jest,co wymienić, bo nie chcę kupować części w próżno.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Też tak myślę, że musi się ułożyć, ale co z tym tzw. falowaniem ?
Niektórzy samochodziarze utwierdzeni są w przekonaniu,że poziom oleju na bagnecie ma być na poziomie 3/4, ja zawsze leję na max, z tym że nigdy nie przekraczam tego poziomu i jest OK. W skuterze 4T po włożeniu bagnetu, bez wkręcania ma być na max. Co do piszczenia, nowy pasek musi się dopasować.
dziwne, bo mi każdy mówił, że 3/4 ma być :P Problem rozwiązany z charczeniem , ale pojawił się drugi i dwa. 1. gdy jadę 15km/h to jest tak jakbym miał pofalowaną oponę :P 2. to coś piszczy (pewnie pasek) jak skuter chodzi na wolnych obrotach. Wymieniłem rolki i pasek.
3/4 nie jest źle, ale powinno być na max, bez wkręcania bagnetu.. Pytanie, czy w wężyku odmy zbiera się olej? jaki masz olej w silniku? chodzi o lepkość..
stan oleju mam 3/4 miarki
sprawdź stan oleju w silniku
w moim na poczatku troche brzęczało potem sie zaczeło tłuc okazało się ze łożyska wału do wymiany. jak rolki są dobre to lepei sie nie baw z tym sam tylko oddaj do serwisu. sprzawdź filtr powietrza i gaźnik.
Wymienię jutro rolki, pasek jest w dobrym stanie, a mechanik za gówno weźmie 100zl, więc dziękuje za taką poradę.
rolki wymień i pasek sprawdź bo też pewnie do wymiany
Na poczatek możesz przeczyscic gaznik i filtr powietrza moze pomoże a jak nie to idz do mechanika on ci powie co jest nie tak