Warsztat Motocyklowy
|
junak smarowanie
|
mam takie pytanie do wszystkich jak w junaku jest rozwiazane smarowanie zaworow ?? bo kombinowalem i wykombinowalem ze albo jest pompka w co watpie albo jest jakis kanal laczacy komore walu i glowice teraz drogie pytanie czy w junaku jest jeden olej do skrzyni i silnika czy odzielny do smarowania skrzyni i walu itd i jeszcze jedno czy silniku junakowskie sa awaryjne ?? bo zamiezam kupic taki sprzet do remontu :) z wiochy za ... najleprzym przelicznikiem na wiosce jest flacha :D i doszlo do 4 0.7
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
4 suw jest trudniejszy do remontu !! jest delikatniejszy a widzac twoje problemy ktore piszesz wjestem na 10000000% pewny ze nie dasz rady z 4 suwem rozjebiesz go baradziej
po pierwsze smarowane sa w ten sposob ze olej plyje jedna rurka do zaworow a powraca do silnika dwiema rurkami od popychaczy. dwa najbardziej awaryjny jest iskrownik !! trzeba byc deblem zeby okaleczyc motor zakladajac alternator !!, trzy przeciez to jest banalne ze jest olej silnikowy i olej przekladniowy dwa rozne oleje tlumaczyc chyba nie musze !! cztery nie wyremontujesz junaka mowie ci na starcie. chodzi mi o to ze zadajesz za glupie pytania aby sie zabrac za skladanie 4 suwa