bedzie słabsze przyśpiszenie, ale v-max powinien być większy. Moduł blokuje tylko obroty silnika tak, aby na maksymalnych jechać przepisowa max 45. Po oblokowaniu modułu wzrasta v-max zazwyczaj z około 6000obr/minw trakcie jazdy do około 8000 czyli około 20km/h więcej, niż jedziesz w tej chwili.
Tak, zwiększy się v-max. Moduł nie ma nic do przełożenia, po prostu silnik na mniejszych obrotach osiągnie większą prędkość, ale przez zmianę przełożenia będzie słabszy
normalnie odkrecasz koł8o i wymieniasz tylk ostracisz przyspieszenie jesli modół liczy obroty koła to ci to nic nie da a bedzie gorzej a jesli mogół działa na jakiej innej zasadzie to montój
bedzie słabsze przyśpiszenie, ale v-max powinien być większy. Moduł blokuje tylko obroty silnika tak, aby na maksymalnych jechać przepisowa max 45. Po oblokowaniu modułu wzrasta v-max zazwyczaj z około 6000obr/minw trakcie jazdy do około 8000 czyli około 20km/h więcej, niż jedziesz w tej chwili.
Tak, zwiększy się v-max. Moduł nie ma nic do przełożenia, po prostu silnik na mniejszych obrotach osiągnie większą prędkość, ale przez zmianę przełożenia będzie słabszy
normalnie odkrecasz koł8o i wymieniasz tylk ostracisz przyspieszenie jesli modół liczy obroty koła to ci to nic nie da a bedzie gorzej a jesli mogół działa na jakiej innej zasadzie to montój