facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

problem jawa 50

MarcinM3333 Romet Ogar 200

witam. rozłożyłem silnik jawy 50 i przy rozpoławianiu rozleciała mi sie cała skrzynia i ten automat do biegów, skrzynie złożyłem dobrze ale jak ten automat wsadzam to nie chce przeżucać biegów. i jak go poprawnie założyć zeby biegi wchodziły? a i drugi problem czy w jawie 50 od tłoka z 3 pierścieniami jawaka mogła mieć miej mocy


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (9)

  • 2010-07-30 22:05:45

    Do pastora i rahima, wytłumaczę wam "po chłopsku" bo jesteście nie kumaci!!Mniej pierścieni na tłoku = mniejsze opory tarcia, nie chodzi tu o żywotność silnika, ale o moc, bo mniejsze tarcie pierścieni w cylindrze = większa moc. W sporcie ważna jest nawet szerokość pierścieni,im węższe tym lepiej bo mniejsze tarcie, to tak jakby przejść na lepszy olej

  • 2010-07-30 21:47:29

    Wysokoobrotowe silniki 2T mają na tłoku 1 pierścień, po to aby były mniejsze opory tarcia (stosowane głównie w silnikach z cylindrem w którym gładź tuleji pokryta jest nicasilem). Analogicznie, jeżeli masz wybór tłoka z 2 lub 3 pierścieniami, wybierz z 2 i nie słuchaj wypowiedzi pastora131 cyt:"nie pierdolcie mechanicy jebani od siedmiu boleści"... bo sam w dupie był, gówno widział a pierdoli jakby wszystkie mądrości świata zeżarł

  • 2010-07-30 20:12:42

    Tłoki 2 pierscienniowe są czeskiej produkcji, a 3 pierscienie to produkt polskiego "tuningu" im więcej pierscieni tym wieksza kompresja ale się szybciej zuzywa cylinder. Co do SKRZYNI to tu masz filmik wszystko po kolei
    http://www.youtube.com/watch?v=AhGvYe4enQI

    Pozdro

  • 2010-07-30 18:27:53

    Oczywiste ze im więcej pierścieni to lepiej w tych moto, ale po 3 szybciej się tuleja wyrabia..
    Co do pytania to szukaj na google, bo może coś być o tym..Albo niech ktoś się tu przypucuje i napisze albo da foty co i jak...

  • 2010-07-30 15:40:28

    huja prazda ze im mniej pierscieni tym lepiej jak masz mala kompresje zmieniasz pierscienie jak niemasz piescienie wszystkich tylko 1 to masz mala kompresje wiec niepierdolcie mechanice jebani od siedmiu bolesci im wiecej pierscieni tym lepiej

  • 2010-07-29 13:11:40

    z tego co mi wiadomo to w jawce przy cylindrze 60ccm jest tłok z 3 pierścieniami ale się moze mylę. bo kuzyna ma jawke 60ccm i mowil mi ze ma tłok z 3 pierścieniami.

  • 2010-07-29 12:19:49

    im mniej pierścieni na tłoku tym lepiej (mniejszy opór tarcia). skrzynia biegów jawki jest prosta jak budowa cepa i nie da się jej źle złożyć, pomyśl na spokojnie i na pewno się uda ;)

  • 2010-07-29 08:39:38

    po pierwsze automat mozna zlozyc tylko w jedno miejsce i z jednym ustawieniem :) wiec kombinuj i pomysl a jak nie to chetni ci silnik sprzrdam

  • 2010-07-29 08:34:49

    czym wiecej pierscieni tym lepiej ogl jaki maja 3 pierscienie ;) wiec cie trocho nie rozumiem

Losowe pojazdy

  • Kinroad XT50Q KING
  • Gilera DNA
  • BMW 3
  • BMW 3
  • Aprilia RS 50
  • Volkswagen Vento

Co robią kierowcy na PJ