krotko na temat...wbij 4 bieg jakos :) odkrec ta nakretke pod gaznikiem, musisz jais klucz dorobic zeby srube regulacyjna dostac :)przytrzymaj dzwignie biegow w max tylnej pozycji i obracaj srube regulacyjna w lewo do momentu az napotkasz jakikolwiek opor....pozniej podkladka nakretka (mocno przykrec) i biegi jak to na forum przeczytalem powinny wchodzic jak noz w maslo :) u mnie tak wchodza :)
2009-02-13 16:02:26
tu zostaje regulacja skrzynki biegów w książce do sima albo na necie poszukaj jak się biegi reguluje
albo powiem ci tak:
Wrzuć jedynkę, zdejmij pokrywę od strony magneta, włóż suwmiarkę do otworu w wałku zdawczym, i kręć tą śrubą od regulacji biegów, dopóki nie będzie głębokości 46,6mm ;)
krotko na temat...wbij 4 bieg jakos :) odkrec ta nakretke pod gaznikiem, musisz jais klucz dorobic zeby srube regulacyjna dostac :)przytrzymaj dzwignie biegow w max tylnej pozycji i obracaj srube regulacyjna w lewo do momentu az napotkasz jakikolwiek opor....pozniej podkladka nakretka (mocno przykrec) i biegi jak to na forum przeczytalem powinny wchodzic jak noz w maslo :) u mnie tak wchodza :)
tu zostaje regulacja skrzynki biegów w książce do sima albo na necie poszukaj jak się biegi reguluje
może wodzik????
popieram wszystkich
albo powiem ci tak:
Wrzuć jedynkę, zdejmij pokrywę od strony magneta, włóż suwmiarkę do otworu w wałku zdawczym, i kręć tą śrubą od regulacji biegów, dopóki nie będzie głębokości 46,6mm ;)
Musisz pokrecic taka srobka kolo gaznika ja tez tak mialem zobacz w moim warsztacie co inni pisali;)